Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jamen hvad så med "skat"? det er jo heller ikke deres navn, men på ingen måde negativt?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg kan ikke se problemet for kaldenavne :/ Jeg bliver selv kaldt Ditten og Dittemor. Og min søn bliver Kaldt Basse eller Bassen ..
Nicolinesmor170510 skriver: Efter en længere diskussion med min far om øgenavne/kaldenavne til børn, er jeg nødt til at hører herinde.Hvordan har i det med, at man kalder ens barn et kaldenavn, når det nu ikke er det det hedder?Min datter hedder Nicoline, men jeg og flere omkring os kalder hende Nico. Og min far er småsur på mig, fordi han synes det er noget så forfærdeligt.. Hvad mener i om det?
Efter en længere diskussion med min far om øgenavne/kaldenavne til børn, er jeg nødt til at hører herinde.Hvordan har i det med, at man kalder ens barn et kaldenavn, når det nu ikke er det det hedder?Min datter hedder Nicoline, men jeg og flere omkring os kalder hende Nico. Og min far er småsur på mig, fordi han synes det er noget så forfærdeligt.. Hvad mener i om det?
Nicolinesmor170510 skriver:Efter en længere diskussion med min far om øgenavne/kaldenavne til børn, er jeg nødt til at hører herinde.Hvordan har i det med, at man kalder ens barn et kaldenavn, når det nu ikke er det det hedder?Min datter hedder Nicoline, men jeg og flere omkring os kalder hende Nico. Og min far er småsur på mig, fordi han synes det er noget så forfærdeligt.. Hvad mener i om det?
Frøken J. skriver:Jeg synes det er helt fint, så længe kaldenavnet ikke overtager på en måde, så barnet ikke er opmærksom på dets faktiske navn. Jeg har altid drømt om og ønsket mig sådan et kaldenavn, men mit navn Janne ligger ikke lige op til en forkortelse som fx "Nico" ved Nicoline. Vores datters kommende navn kan man heller ikke lige lave om til et kaldenavn
Stjernestoev skriver: Haha.. Nu sidder jeg og prøver at finde et kælenavn på Janne
Haha.. Nu sidder jeg og prøver at finde et kælenavn på Janne
Frøken J. skriver:"Jan" - Virkelig smukt og feminint. eller Janse måske. Lyder bare dumt Hvis det endelig er, så er jeg nogen gange blevet kaldt Topping, som er mit efternavn, men det er ikke helt det samme
Stjernestoev skriver: Lange Jan.. Hahaha
Lange Jan.. Hahaha
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128