Nej jeg ville aldrig vælde KS hvis jeg kan blive fri, jeg er skide bange for at blive stukket i ryggen, og derfor har jeg heller ikke fået smertelindring de 3 gange jeg har født, Der er ingen læger der skal stikke mig i min ryg, og idag, vil de ikke lægge en i fuld narkose ved KS, medmindre det er akut.. Så jeg vil føde normalt, medmindre der opstår komplikationer..
Min første fødsel var heller ikke en lykkefødsel, for min søn var ved at dø af iltmangel, og var mørkeblå da han kom ud, lægerne fjernede ham med det samme, efter et par minutter fik jeg ham over i mine arme hvor de havde givet ham tøj på. men de 2 andre fødsler var hyggelige, alt var afslappet, ingen irreterende jordmødre der råbte og skreg at jeg skulle det ene og det andet, næ ganske stille og roligt, jordmødrene lyttede til mig. den 3 gang var min søn meget lille(1804 gr), men jeg fik ham op på maven med det samme, de fjernede ham ikke og det er lykken.
1 gang fødte jeg på Hvidovre hospital, de 2 andre gange har jeg født på Glostrup, og hvis jeg skal have en eller 2 børn mere vil jeg føde på Glostrup igen, da det har været dejligt at føde der!
min moster fik PKS da hendes ufødte datter døde på terminsdatoen, og da hun så blev gravid med min fætter turde hun ikke gå tiden ud, så hun fik PKS, og hun sagde til mig, at det ville hun aldrig gøre igen, og kunne hun gøre det om havde hun valgt at blive sat igang, eller gå til hun fødte!
Knus Anja
Ps Glædelig jul til alle herinde på Baby.dk.
Anmeld