planlagt kejsersnit.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. december 2008

mette moren

Bastian skriver:

Enig. Jeg vil slet ikke svare på spørgsmålet, for JA jeg ville være PKS, men ikke for at slippe for veer. Min første fødsel for mig var meget traumatisk, og det stod mellem at få barn nummer to med PKS eller også ville min søn være enebarn. Jeg valgte PKS, og det har jeg ikke fortrudt! Jeg tudede af lettelse over, at jeg havde en positiv oplevelse anden gang og det var med til at bearbejde de følelser jeg havde omkring fødsel nummer 1. PKS er IKKE en let løsning. Ja, man slipper for veer, men at underlægge sig en operation med de smerter det efterfølgende giver, er ikke for tøsedrenge. Så du får ikke et svar fra mig, med mindre du omformulerer spørgsmålene. Jeg synes de er meget negativt ladede og giver udtryk for dine holdninger på området, siden man ikke kan vælge et ja uden det handler om at slippe for veer.

kan ikk lave om på dem men er også glad for dit svar her!! det fortæller jo mer om dig, end et svar mulighed. og tanker og føelser som jeg ikk har oplevet. så sys det giver en erfaring og en viden mer til mig (har ikk skrevet noget for at støde nogle!)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2008

Bastian

mette moren skriver:

kan ikk lave om på dem men er også glad for dit svar her!! det fortæller jo mer om dig, end et svar mulighed. og tanker og føelser som jeg ikk har oplevet. så sys det giver en erfaring og en viden mer til mig (har ikk skrevet noget for at støde nogle!)

Nej jeg ved godt at du ikke skrev det for at støde nogen. Men jeg tror vi som har fået PKS ofte føler vi skal være i forsvarsposition :-)

Anmeld

21. december 2008

Honningblomst

Bastian skriver:

Nej jeg ved godt at du ikke skrev det for at støde nogen. Men jeg tror vi som har fået PKS ofte føler vi skal være i forsvarsposition :-)

Ja, det skal vi...for der er sjældent den store accept af os der vælger ks selvom vi godt kan føde.
Jeg må indrømme at jeg intet ophøjet eller helt fantastisk ser i det at presse et barn ud...men efter det, så er det fantastisk...nemlig at få barnet---

Anmeld

21. december 2008

mette moren

Bastian skriver:

okay hvor træls!! jeg syntes hver skal gøre hvad der føles bedst!

Anmeld

21. december 2008

sundquist

Jeg fik også pks med min søn og jeg fortryder det ikke. Jeg valgte ikke ks fordi jeg troede det var nemmere end at føde varginalt. Jeg havde nogle helt personlige grunde til at vælge ks. For mig var det pest eller kolera. Barnet skulle jo ud Jeg ved ikke endnu havd jeg vil næste gang..

Anmeld

21. december 2008

mette moren

sundquist skriver:

Jeg fik også pks med min søn og jeg fortryder det ikke. Jeg valgte ikke ks fordi jeg troede det var nemmere end at føde varginalt. Jeg havde nogle helt personlige grunde til at vælge ks. For mig var det pest eller kolera. Barnet skulle jo ud Jeg ved ikke endnu havd jeg vil næste gang..

ja bare barnet er sundt og rask/ velskabt. er det klart det vigtiste!! jeg sys ikk man skal fortryde sine handlinger, var det negativt lære man også af det! jeg fik en fødsels dep... men det startede smådt under graviditeten... så tror ikk på det sker igen!!

Anmeld

22. december 2008

monstar99

Hvis jeg da ellers snart for lov så skal jeg føde normalt.
Havde overvejet vand men går ind i uge 41+ Juleaftensdag så det bliver nok ikke til noget.

Nu må vi se hvad tiden briger.

Louise som glæder sig til at føde normalt, eller ihvertfalde at få ham ud

Uge 40+5

Anmeld

22. december 2008

Stumpen

Bastian skriver:

Ja, og hvor er det træls at man straks går i forsvarsposition.. Jeg har ganske vist ikke fået PKS, men min datter var flaskebarn og der er mindst lige så mange fordomme imod det..

Qnus Anja

Anmeld

22. december 2008

Nadi

Jeg vil til en hver tid føde naturligt hvis jeg kan. Tror de gener man har efter et PKS er lige så slemme som de veer man har, så det er bestemt ikke grund nok til at vælge PKS. Jeg synes der skal være en reel grund til at vælge PKS, og det har de fleste jo heldigvis også

-Nadia

Anmeld

22. december 2008

Lullaby

det handler udelukkende om tryghed og kontrol og visheden om at jeg ikke er skyld i at der sker mine børn noget.
Ja jeg bliver provokeret af den udmelding. Mener du så, at hvis mit barn dør under fødselen, at det så er min egen skyld?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.