Trine Spanien skriver:
Hej Rikke
Jeg foedte ved aks foerste gang og vaginalt anden gang. Jeg kan godt forstaa at du kan have tanker om at arret skulle springe op, men anden gang maerkede jeg intet til arret, hverken at det hev i det eller hvad man nu ellers kan taenke sig. Saa hvis du oensker at foede vaginalt naeste gang, hvilket jeg personligt synes var en meget stoerre oplevelse end at faa kejsersnit, saa behoeves du ikke fravaelge det fra pga dit tidligere kejsersnit.
Knus
Trine
Hej Trine...
Ih det er altid rart at høre fra nogen, der måske har haft samme tanker. Du ved - man hører som regel kun om det der gået galt i disse situationer, så jeg blev helt skræmt over oplevelsen og ked af det, hvis jeg nu ikke kunne få lov at føde vaginalt. Det var jo det jeg sådan havde glædet mig til i 9 mdr

.
Når jeg en dag forhåbentlig bliver gravid igen, håber jeg at jeg får en jordemoder, der forsikrer mig om at der ikke er noget i vejen for at føde vaginalt... og jeg er også ret sikker på at det er en større oplevelse og at det giver et større kick - i hvert fald i forhold til aks

Godt nytår
Anmeld