planlagt kejsersnit.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2009

Mamamischa

Eva skriver:

Jeg "gadd" heller ikke...eller ville ikke, eller havde ikke lyst...så jeg har fået ti ks selvom jeg sagtens kan føde selv...men jeg har mine grunde som alle andre-smiler- og jeg skal kun stå til ansvar over for mig selv, så pyt med at hele verden ikke forstår mit valg, jeg ved det var det rigtige og velbegrundet...
Knus..

Min mor havde ingen grund

Nej det ska man ikke det heldigvis ens eget valg Held og lykke med det
Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2009

Honningblomst

Mamamischa skriver:

Min mor havde ingen grund

Nej det ska man ikke det heldigvis ens eget valg Held og lykke med det
Knus

Tak...-smiler- går nok lige et par inden jeg skal på den igen...

Anmeld

10. januar 2009

starsofheaven

Min mening er at selvfølgelig skal man føde sit barn det er det vores krop er skabt til. Men det er joi kvindens eget valg men synd for dem der ikke tør at føde og vælger den nemme løsning som kejsersnit. At føde og bringe sit abrn til vernden med egne krafter er da helt unikt, Og veerne kan vist ikke samlignes med en anden form for smerte, kraftige veer er dog det værste og hvis nogle siger veer ikke gør ondt har de ikke haft ordenlige veer. Jeg gik selv med kraftige veer i 3 døgn uden søvn så jeg tlaer af erfaring. men med hensyn til kvinder vælger kejsersnit er vi jo så forskellige. Jeg fortrækker selv at kæmpe med smerte det er hele opelvelsen værd.

Anmeld

10. januar 2009

starsofheaven

Trine Spanien skriver:

Jeg skulle lige hilse og sige at veerne goer MEGET mere ondt end smerterne efter et kejsersnit.

Omend at som saa meget andet er det vel individuelt. For mig er den lette loesning et kejsersnit og der er nogen grunde som bare ikke er gode nok!!

Så har du ikke haft kraftige veer... det er den værste smerte der overhoved findes! Taler af erfaring gik med veer i 3 døgn, og er blevet oprereret samme sted som når man laver kejsersnit da jeg engang fik fjernet et barn der sad uden for livmoderen og det gjode ikke besynderlig ondt efter.

Anmeld

10. januar 2009

starsofheaven

hov den skulle ik stå der undskyld og ja helt ening veer gør meget mere ondt

starsofheaven skriver:

Så har du ikke haft kraftige veer... det er den værste smerte der overhoved findes! Taler af erfaring gik med veer i 3 døgn, og er blevet oprereret samme sted som når man laver kejsersnit da jeg engang fik fjernet et barn der sad uden for livmoderen og det gjode ikke besynderlig ondt efter.

Anmeld

10. januar 2009

Honningblomst

Min mening er at selvfølgelig skal man føde sit barn det er det vores krop er skabt til. Men det er joi kvindens eget valg men synd for dem der ikke tør at føde og vælger den nemme løsning som kejsersnit. At føde og bringe sit abrn til vernden med egne krafter er da helt unikt, Og veerne kan vist ikke samlignes med en anden form for smerte, kraftige veer er dog det værste og hvis nogle siger veer ikke gør ondt har de ikke haft ordenlige veer. Jeg gik selv med kraftige veer i 3 døgn uden søvn så jeg tlaer af erfaring. men med hensyn til kvinder vælger kejsersnit er vi jo så forskellige. Jeg fortrækker selv at kæmpe med smerte det er hele opelvelsen værd.

Smerter kan jo ikke diskuteres.....og den fysiske smerte er på ingen måde at sammenligne med den psykiske...den der giver angsten og en masse tanker om hvis nu, og tænk om osv...
Jeg kunne føde masser af børn, hvis det kun var for den fysiske smerte og nej, jeg havde på ingen måde en let fødsel....ingen pauser i hverken veer eller presseveer og dem havde jeg i to timer...udover det så fødte jeg lige et barn på 4800g med armen over hovedet...så smerter kender jeg alt til....men angsten, dvs den psykiske smerter den er på alle måder værre end en gang veer og en skide fødsel-smiler.
Så for mig handler det ikke om at vælge det lette frem for det svære, det handler kun om hvad der er bedst for mor og barn....og der kan man jo ikke sige at en almindelig fødsel nødvendigvis er det.
Og igen må jeg undres...hvorfor er det sådan at kvinder ikke har fået ks og ikke ønsker det og har behov for det, tror at det er smerten det kommer an på??
Knus Eva...som aldrig skal føde igen....selvom jeg helt sikkert godt kunne...

Anmeld

10. januar 2009

Becks

starsofheaven skriver:

Nu har jeg ikke selv børn, men har en veninde der har født 2 gange, tvillinger begge gange... Den ene gang fødte hun vaginalt og den anden gang fik hun AK... For hendes vedkommene gjorde kejsersnittet langt mere ondt end veerne ved første fødsel... Folk har jo forskellige smerte tærskler, så det er vel individuelt for nogle om hvad der gør mest ondt, det ved personen som har oplevet begge dele kun selv...

Knus Beck, som højest snasynligt ville vælge at få PK, da jeg har angst over for smerter...

Anmeld

10. januar 2009

Honningblomst

Beck skriver:

Nu har jeg ikke selv børn, men har en veninde der har født 2 gange, tvillinger begge gange... Den ene gang fødte hun vaginalt og den anden gang fik hun AK... For hendes vedkommene gjorde kejsersnittet langt mere ondt end veerne ved første fødsel... Folk har jo forskellige smerte tærskler, så det er vel individuelt for nogle om hvad der gør mest ondt, det ved personen som har oplevet begge dele kun selv...

Knus Beck, som højest snasynligt ville vælge at få PK, da jeg har angst over for smerter...

Jeg synes heller ikke det ene gjorde mere ondt end det andet....kunne jeg vælge udelukkende udfra smerterne så ville jeg helt klar føde selv, der går smerterne jo over når fødslen er færdig...men smerterne er nu engang det mindste-smiler

Anmeld

10. januar 2009

Becks

Jeg synes heller ikke det ene gjorde mere ondt end det andet....kunne jeg vælge udelukkende udfra smerterne så ville jeg helt klar føde selv, der går smerterne jo over når fødslen er færdig...men smerterne er nu engang det mindste-smiler

Ja har du ret i... Og nok derfor jeg ville vælge vælge PK tror jeg...
Er så angst overfor smerter, så det ville ikke gavne hverken mig eller barnet at føde selv tror jeg... Så den psykiske smerte ville spille for meget ind tror jeg..
Knus...

Mega godt billede af dig forresten

Anmeld

10. januar 2009

Honningblomst

Beck skriver:

Ja har du ret i... Og nok derfor jeg ville vælge vælge PK tror jeg...
Er så angst overfor smerter, så det ville ikke gavne hverken mig eller barnet at føde selv tror jeg... Så den psykiske smerte ville spille for meget ind tror jeg..
Knus...

Mega godt billede af dig forresten

Tusind tak søde....-smiler.

Og kun DU ved hvad der vil være bedst for dig og dit barn...så når du når dertil...så hold fast og tal din sag og lyt ikke til alle de kvinder der har ophøjet det at føde naturligt til helt latterlige højder....det handler ikke om de få timer eller minutter hvor barnet kommer ud, men alle de timer, dage og år der følger efter...
Knus..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.