Et spørgsmål til jer med drenge (bleskift)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juli 2011

Moar2011

Chraz skriver:

hej piger

Jeg har et spørgsmål som jeg er lidt flov over  Vi venter os en dejlig dreng om 2 måneder.. Og jeg har kun 2 piger i forvejen.  Og her den anden dag kom jeg til at tænke på når man skal skifte ble på en dreng, skal man så lægge hans tissemand på en bestemt måde..? altså er den bedst den vender opad eller nedad? 

Det er måske et lidt dumt spørgsmål men håber i vil give jer tid til at svare alligevel hehe

hihi har en søn på 3mdr - i starten tisse prut'fisen igennem hvis man ikk huskede at lige den nedad  - men nu får han bare blee på ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2011

Chraz

Tusind mange tak for alle jeres svar Det er dejligt at der er hjælp og hente når man kommer til at sidde og tænke over sådan nogle ting. hehe. Man lærer noget nyt hver dag

Anmeld

19. juli 2011

Minmio

DianaM skriver:

Hehe jeg har det så lidt omvendt.....

Vi har en datter som den ældste og har nu fået en søn og jeg synes nu faktisk jeg bøvler mere med vask og tørring med drengen end med vores datter. Men det kan være det bare er til man har vænnet sig til det.

Nu har vores datter også altid været meget slank uden ekstra folder, hvor vores søn åbenbart spiser noget mere, da han allerede er ved at lægge ud med folder hist og pist

Samme her 

Anmeld

21. juli 2011

Kløver

Chraz skriver:

ja sådan er det også her. Så man må nok hellere stoppe mens legen er god. Selvom det kan være svært for de er nu så hyggelige de små bebser

hehe ja Selvom man måske nok skal løse det, hvis det var bilen som gjorde udslaget

Anmeld

21. juli 2011

Kløver

SussieThyssen skriver:

ROFL..ja den kender man..så snart man pakker den lille diller ud, så går sprinkleren igang...man lærer hurtigt lige at lætte på bleen og være parat til at "gribe" 

haha ja altid godt med de tricks så man undgår for mange uheld, og ekstra rengøring af puslebordet hver gang

Anmeld

21. juli 2011

SussieThyssen

Maja84 skriver:

haha ja altid godt med de tricks så man undgår for mange uheld, og ekstra rengøring af puslebordet hver gang

Puslebordet...Heh heh...forbered dig på at de er mesterskytter og kan ramme en lige midt i panden

Anmeld

21. juli 2011

camilla28

den er jo så lille så den knap nok kan hænge hehe

altså  vaske vakse og ble på 

pas på han ikke tisser på jer

Anmeld

21. juli 2011

Janni.

SussieThyssen skriver:

Puslebordet...Heh heh...forbered dig på at de er mesterskytter og kan ramme en lige midt i panden

Eller ramme sig selv i munden, det var Silas mester til i starten.  Og nøj hvor blev han da bare gal når det skete 

Anmeld

21. juli 2011

Kløver

SussieThyssen skriver:

haha dette har jeg da heldigvis ikke oplevet endenu, og nu hvor han snart er 6 mdr, synes jeg tisseriet når bleen tages af, har reduceret sig en del

Anmeld

21. juli 2011

SussieThyssen

Janni. skriver:

Eller ramme sig selv i munden, det var Silas mester til i starten.  Og nøj hvor blev han da bare gal når det skete 

LOOL det vil jeg kalde målskydning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.