Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Dot D skriver: Og han vågnede tør og gik ned og tissede
Og han vågnede tør og gik ned og tissede
SÅDAN!! Så kan man næsten ikke lade være med at klappe i hænderne og komme med små glædeshop
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Chraz skriver: SÅDAN!! Så kan man næsten ikke lade være med at klappe i hænderne og komme med små glædeshop
Nemlig, og han er ret sej selv og for at fuldende den, så tog han også selv tøj på. Næsten for godt til at være sandt
Dot D skriver: Nemlig, og han er ret sej selv og for at fuldende den, så tog han også selv tøj på. Næsten for godt til at være sandt
Super start på en dejlig dag. Så står den på kys og kram Det er slet ikke til at forstå hvor tiden bliver af
Chraz skriver: Super start på en dejlig dag. Så står den på kys og kram Det er slet ikke til at forstå hvor tiden bliver af
Jeg tror at jeg er en af de få der synes at piger er nemmere at skifte end drenge
Hvis jeg kommer til at lægge tissemanden en smule til siden, så kan han godt tisse igennem bleen. Med piger synes jeg at der er overblik over hvor det hele er, med dreng skal man løfte osv. Måske er det bare mig Og jaah, så kommer der spingvand indimellem
Men man vænner sig til det hele
Albertesmor skriver: Nedaf og til info er det meget nemmere at rengøre en dreng ved bleskift end en pige
Nedaf og til info er det meget nemmere at rengøre en dreng ved bleskift end en pige
tatii72 skriver: Jeg tror at jeg er en af de få der synes at piger er nemmere at skifte end drenge Hvis jeg kommer til at lægge tissemanden en smule til siden, så kan han godt tisse igennem bleen. Med piger synes jeg at der er overblik over hvor det hele er, med dreng skal man løfte osv. Måske er det bare mig Og jaah, så kommer der spingvand indimellem Men man vænner sig til det hele
jeg er spændt på om jeg kommer til at give de andre ret i drenge er nemmere at skifte. Nu er det ikke fordi mine piger har haft så mange folder (deller på lårene) så har altid synes det var ufattelig nemt at skifte dem i hvertfald
Chraz skriver: hej piger Jeg har et spørgsmål som jeg er lidt flov over Vi venter os en dejlig dreng om 2 måneder.. Og jeg har kun 2 piger i forvejen. Og her den anden dag kom jeg til at tænke på når man skal skifte ble på en dreng, skal man så lægge hans tissemand på en bestemt måde..? altså er den bedst den vender opad eller nedad? Det er måske et lidt dumt spørgsmål men håber i vil give jer tid til at svare alligevel hehe
hej piger
Jeg har et spørgsmål som jeg er lidt flov over Vi venter os en dejlig dreng om 2 måneder.. Og jeg har kun 2 piger i forvejen. Og her den anden dag kom jeg til at tænke på når man skal skifte ble på en dreng, skal man så lægge hans tissemand på en bestemt måde..? altså er den bedst den vender opad eller nedad?
Det er måske et lidt dumt spørgsmål men håber i vil give jer tid til at svare alligevel hehe
Umiddelbart vil jeg sige at den bare skal pege nedad... sådan ca... det er dog ikke altid lige nemt... da den godt kan finde på at stritte hvis de er tissetrængende...
Hehe jeg har det så lidt omvendt.....
Vi har en datter som den ældste og har nu fået en søn og jeg synes nu faktisk jeg bøvler mere med vask og tørring med drengen end med vores datter. Men det kan være det bare er til man har vænnet sig til det.
Nu har vores datter også altid været meget slank uden ekstra folder, hvor vores søn åbenbart spiser noget mere, da han allerede er ved at lægge ud med folder hist og pist
Den skal ligge nedad og hvis det bliver halvstiv skal du skynde dig, at lægge noget over, da han så ellers vil tisse på dig, he he he
Jeg har både en dreng og en pige, og det er helt klart nemmest, at gøre en dreng ren
her vender den ned af, tror også det føles rare.
Vi har prøvet hvor den har ligget lidt til siden da han var baby og tissede ved siden af.
men vend den ned af så er der heller ikke så meget at vaske efter en prut. dog vasker vi den så den er ren lige som numsen.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128