Et spørgsmål til jer med drenge (bleskift)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juli 2011

Chraz

Albertesmor skriver:

Der er ikke så mange folder hvor der kan gemme sig skidt  og som vingumien skriver så er der jo ikke så meget der skal løftes og flyttes

hehe nej om ikke andet lærer man det jo hurtigt Nok bare de første par gange der vil føles lidt uvante

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2011

sandratobias

Ingen spørgsmål er dumme..

Vil anbefale dig at lægge den ned ad..

Men som en anden skriver, det er meget nemmere at skifte drenge end piger..  

Sandra - Mor til Tobias 260407 og Amanda 130211..  

Anmeld

18. juli 2011

Chraz

Okay. Så vil jeg lægge den nedaf når tiden kommer Tusind mange tak for svar allesammen

Anmeld

18. juli 2011

Kløver

Chraz skriver:

hehe ja jeg har godt hørt drengebørn tisser med det samme næsten når de får bleen af hehe. Jeg havde godt selv en fornemmelse af den skulle lægge nedaf for det er jo egentlig mest logisk.

Mange tak skal du have. Vi glæder os meget til han kommer og til at få noget lyseblåt indenfor væggene

ja bliver da spændende for jer, jeg synes det er fantastisk, ville ikke gøre mig noget det også blev en dreng næste gang, men kunne dælme også være sjovt at prøve en af hver

Anmeld

18. juli 2011

Dot D

Nedad, og glæd dig, det er så meget nemmere end med piger  Både Sophus og jeg var indlagt efter fødslen, på hver sin afdeling, så jeg skiftede ham ikke så meget til start, og første gang jeg skulle, sad jeg bare fuldstændigt stenet og kiggede på ham, så kiggede jeg op på sygeplejersken og spurgte: Hvordan gør man lige her? Hi hi, så grinte hun lidt og viste mig, hvor NEMT det var

Anmeld

18. juli 2011

Chraz

Maja84 skriver:

ja bliver da spændende for jer, jeg synes det er fantastisk, ville ikke gøre mig noget det også blev en dreng næste gang, men kunne dælme også være sjovt at prøve en af hver

ja det kunne også være sjovt Vi synes det er en auper "afslutning" for vi er enige om vi ikke skal have flere efter ham her.. Selvfølgelig hvis uheldet skulle være ude ville vi tage det med.. Men det er bestemt ikke noget vi vil prøve på

Anmeld

18. juli 2011

Chraz

Dot D skriver:

Nedad, og glæd dig, det er så meget nemmere end med piger  Både Sophus og jeg var indlagt efter fødslen, på hver sin afdeling, så jeg skiftede ham ikke så meget til start, og første gang jeg skulle, sad jeg bare fuldstændigt stenet og kiggede på ham, så kiggede jeg op på sygeplejersken og spurgte: Hvordan gør man lige her? Hi hi, så grinte hun lidt og viste mig, hvor NEMT det var

Okay, det må have været underligt at være indlagt på to forskellige afdelinger efter man har født?

Ja jeg tror også jeg bare ville se sådan her ud  den første gang han skal skiftes. Så tænkte jeg lige ville lave lidt reseach :p

Anmeld

19. juli 2011

Dot D

Chraz skriver:

Okay, det må have været underligt at være indlagt på to forskellige afdelinger efter man har født?

Ja jeg tror også jeg bare ville se sådan her ud  den første gang han skal skiftes. Så tænkte jeg lige ville lave lidt reseach :p

Det var det også, men min svangerskabsforgiftning fortsatte og han blev skidt, han kom også en måned for tidligt.

Men det er altså nemmere, så ingen grund til bekymring over det

Anmeld

19. juli 2011

Chraz

Dot D skriver:

Det var det også, men min svangerskabsforgiftning fortsatte og han blev skidt, han kom også en måned for tidligt.

Men det er altså nemmere, så ingen grund til bekymring over det

ja det må ikke have været sjovt da.. Men det er da godt i begge blev friske igen

Okay så vil jeg ikke tænke mere over det

Anmeld

19. juli 2011

Kløver

Chraz skriver:

ja det kunne også være sjovt Vi synes det er en auper "afslutning" for vi er enige om vi ikke skal have flere efter ham her.. Selvfølgelig hvis uheldet skulle være ude ville vi tage det med.. Men det er bestemt ikke noget vi vil prøve på

Ja så er det da også spændende med begge køn jeg synes netop også det kunne være spændende, men man ved jo ik om jeg ender med at få feks 3 drenge, og tror næppe jeg vil have mere end 3, så ville det kræve noget større bil, og større hus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.