Et spørgsmål til jer med drenge (bleskift)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12.579 visninger
55 svar
0 synes godt om
18. juli 2011

Chraz

hej piger

Jeg har et spørgsmål som jeg er lidt flov over  Vi venter os en dejlig dreng om 2 måneder.. Og jeg har kun 2 piger i forvejen.  Og her den anden dag kom jeg til at tænke på når man skal skifte ble på en dreng, skal man så lægge hans tissemand på en bestemt måde..? altså er den bedst den vender opad eller nedad? 

Det er måske et lidt dumt spørgsmål men håber i vil give jer tid til at svare alligevel hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2011

Vingummien

Her får han sku bar ble på

Anmeld

18. juli 2011

slettet_7530

Nedaf og til info er det meget nemmere at rengøre en dreng ved bleskift end en pige

Anmeld

18. juli 2011

Chraz

Albertesmor skriver:

Nedaf og til info er det meget nemmere at rengøre en dreng ved bleskift end en pige

Er det rigtigt? Har altid troet piger var nemmere at gøre rene fordi man ikke skal løfte og flytte på alt muligt :p

Anmeld

18. juli 2011

Kløver

Chraz skriver:

hej piger

Jeg har et spørgsmål som jeg er lidt flov over  Vi venter os en dejlig dreng om 2 måneder.. Og jeg har kun 2 piger i forvejen.  Og her den anden dag kom jeg til at tænke på når man skal skifte ble på en dreng, skal man så lægge hans tissemand på en bestemt måde..? altså er den bedst den vender opad eller nedad? 

Det er måske et lidt dumt spørgsmål men håber i vil give jer tid til at svare alligevel hehe

ingen spørgsmål er dumme, og ja kan bestemt anbefale at lægge den nedaf, elelrs kan de tisse opad og igennem og en stofble til at lægge henover mens du skifter er også en god ide, har selv oplevet et par uheld, hvor faderen i starten, oplevede et "golden shower" næsten hver gang han skulle skifte bleen på vores søn

Tillykke med den kommende lillebror

Anmeld

18. juli 2011

Vingummien

Chraz skriver:

Er det rigtigt? Har altid troet piger var nemmere at gøre rene fordi man ikke skal løfte og flytte på alt muligt :p

Hehe, hvor er du sød

Så meget skal man heller ikke løfte og flytte

Anmeld

18. juli 2011

Chraz

Maja84 skriver:

ingen spørgsmål er dumme, og ja kan bestemt anbefale at lægge den nedaf, elelrs kan de tisse opad og igennem og en stofble til at lægge henover mens du skifter er også en god ide, har selv oplevet et par uheld, hvor faderen i starten, oplevede et "golden shower" næsten hver gang han skulle skifte bleen på vores søn

Tillykke med den kommende lillebror

hehe ja jeg har godt hørt drengebørn tisser med det samme næsten når de får bleen af hehe. Jeg havde godt selv en fornemmelse af den skulle lægge nedaf for det er jo egentlig mest logisk.

Mange tak skal du have. Vi glæder os meget til han kommer og til at få noget lyseblåt indenfor væggene

Anmeld

18. juli 2011

Chraz

Vingummien skriver:

Hehe, hvor er du sød

Så meget skal man heller ikke løfte og flytte

hehe tak  Jamen man ved jo aldrig :p Det er altid rart med nye udfordringer :p hehe

Anmeld

18. juli 2011

slettet_7530

Chraz skriver:

Der er ikke så mange folder hvor der kan gemme sig skidt  og som vingumien skriver så er der jo ikke så meget der skal løftes og flyttes

Anmeld

18. juli 2011

Vingummien

Chraz skriver:

hehe tak  Jamen man ved jo aldrig :p Det er altid rart med nye udfordringer :p hehe

Hehe ja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.