Et spørgsmål til jer med drenge (bleskift)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juli 2011

SussieThyssen

Maja84 skriver:

haha dette har jeg da heldigvis ikke oplevet endenu, og nu hvor han snart er 6 mdr, synes jeg tisseriet når bleen tages af, har reduceret sig en del

Det gør det også..det er især i de første uger den er slem LOL

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2011

Kløver

SussieThyssen skriver:

Det gør det også..det er især i de første uger den er slem LOL

syntes jeg også

Anmeld

22. juli 2011

Ranarupta

Chraz skriver:

hej piger

Jeg har et spørgsmål som jeg er lidt flov over  Vi venter os en dejlig dreng om 2 måneder.. Og jeg har kun 2 piger i forvejen.  Og her den anden dag kom jeg til at tænke på når man skal skifte ble på en dreng, skal man så lægge hans tissemand på en bestemt måde..? altså er den bedst den vender opad eller nedad? 

Det er måske et lidt dumt spørgsmål men håber i vil give jer tid til at svare alligevel hehe

Jeg kan se (ud fra de første par svar), at du har fået svar

Jeg vil bare lige sige, at du ikke må trække forhuden tilbage på sønnike.
Det kan den nemlig ikke før senere...

Anmeld

22. juli 2011

Janni.

SussieThyssen skriver:

LOOL det vil jeg kalde målskydning

Jeg vil sige, heldigvis har han mistet grebet om at sigte SÅ godt haha

Anmeld

22. juli 2011

Jonatansmor

Chraz skriver:

hej piger

Jeg har et spørgsmål som jeg er lidt flov over  Vi venter os en dejlig dreng om 2 måneder.. Og jeg har kun 2 piger i forvejen.  Og her den anden dag kom jeg til at tænke på når man skal skifte ble på en dreng, skal man så lægge hans tissemand på en bestemt måde..? altså er den bedst den vender opad eller nedad? 

Det er måske et lidt dumt spørgsmål men håber i vil give jer tid til at svare alligevel hehe

På mormors opfordring vender pjovert nedad hjemme. Og nu hvor tågerne letter og fornuften indtager sin rette plads, er det naturligvist fordi at bleen er mest absorbant mellem benene end på maven

Men hav godt med stofbleer klar, når pjoverten vejer luft har den en tendens til at løbe lidt

Anmeld

22. juli 2011

Laura25

Tillykke med at I venter en lille dreng- de er skønne!

Og svar på dit spørgsmål: Lige nedad - pas på den ikke "peger" lidt til siden, så han tisser ud af bleen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.