Et spørgsmål til jer med drenge (bleskift)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juli 2011

Dot D

Chraz skriver:

ja det må ikke have været sjovt da.. Men det er da godt i begge blev friske igen

Okay så vil jeg ikke tænke mere over det

Nemlig, friske  begge to.... Og i dag har han haft sin første dag helt uden ble, jubiiiiiiiiiiiiii, og er endda gået i seng uden ble. Plus han har lavet på toilettet fem gange hertil aften. Det har han kun gjort én gang før. Så er så stolt af vores bette fyr

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2011

SussieThyssen

Maja84 skriver:

ingen spørgsmål er dumme, og ja kan bestemt anbefale at lægge den nedaf, elelrs kan de tisse opad og igennem og en stofble til at lægge henover mens du skifter er også en god ide, har selv oplevet et par uheld, hvor faderen i starten, oplevede et "golden shower" næsten hver gang han skulle skifte bleen på vores søn

Tillykke med den kommende lillebror

ROFL..ja den kender man..så snart man pakker den lille diller ud, så går sprinkleren igang...man lærer hurtigt lige at lætte på bleen og være parat til at "gribe" 

Anmeld

19. juli 2011

Chraz

Maja84 skriver:

Ja så er det da også spændende med begge køn jeg synes netop også det kunne være spændende, men man ved jo ik om jeg ender med at få feks 3 drenge, og tror næppe jeg vil have mere end 3, så ville det kræve noget større bil, og større hus

ja sådan er det også her. Så man må nok hellere stoppe mens legen er god. Selvom det kan være svært for de er nu så hyggelige de små bebser

Anmeld

19. juli 2011

Chraz

Dot D skriver:

Nemlig, friske  begge to.... Og i dag har han haft sin første dag helt uden ble, jubiiiiiiiiiiiiii, og er endda gået i seng uden ble. Plus han har lavet på toilettet fem gange hertil aften. Det har han kun gjort én gang før. Så er så stolt af vores bette fyr

Nej hvor super flot! Dygtig dreng Kan jeg godt forstå i er stolte af. Det er slet ikke til at forstå de pludselig bliver så store at de kan så meget selv. Min den ældste er 4 og jeg kan slet ikke forstå hvor tiden er blevet af. Hun kan faktisk mere eller mindre alt selv nu <3

Anmeld

19. juli 2011

Chraz

SussieThyssen skriver:

ROFL..ja den kender man..så snart man pakker den lille diller ud, så går sprinkleren igang...man lærer hurtigt lige at lætte på bleen og være parat til at "gribe" 

hehe det må jeg hellere være forberedt på så Om ikke andet kan andre vel få et godt grin hvis jeg skulle blive overplasket :p

Anmeld

19. juli 2011

Karo

Jeg er enig med de andre i at den skal ligge nedad.

Og jo drenge er meget nemmere at skifte end piger

Anmeld

19. juli 2011

lilledittemor

Chraz skriver:

hej piger

Jeg har et spørgsmål som jeg er lidt flov over  Vi venter os en dejlig dreng om 2 måneder.. Og jeg har kun 2 piger i forvejen.  Og her den anden dag kom jeg til at tænke på når man skal skifte ble på en dreng, skal man så lægge hans tissemand på en bestemt måde..? altså er den bedst den vender opad eller nedad? 

Det er måske et lidt dumt spørgsmål men håber i vil give jer tid til at svare alligevel hehe

Nedad

Jeg synes også at drenge er nemmere at skifte end piger og har aldrig oplevet at blive tisset på

Husk dog at bleskift ikke skal gå få hurtigt - husk at få lillemanden med indenfor haha. (havde en kollega der kom til at give ble på så den stak udenfor) stakkels dreng da han så tissede i bukserne

Anmeld

19. juli 2011

Chraz

Ditte_Marie skriver:

Nedad

Jeg synes også at drenge er nemmere at skifte end piger og har aldrig oplevet at blive tisset på

Husk dog at bleskift ikke skal gå få hurtigt - husk at få lillemanden med indenfor haha. (havde en kollega der kom til at give ble på så den stak udenfor) stakkels dreng da han så tissede i bukserne

hehe ja okay, det var ikke så heldig er faktisk overrasket over så mange siger at drenge er nemmere at skifte. Havde jeg slet ikke regnet med hehe.

Nej jeg plejer altid at lade dem lufte numsen lidt så den ikke er lukket inde nonstop

Anmeld

19. juli 2011

Topp

Chraz skriver:

hej piger

Jeg har et spørgsmål som jeg er lidt flov over  Vi venter os en dejlig dreng om 2 måneder.. Og jeg har kun 2 piger i forvejen.  Og her den anden dag kom jeg til at tænke på når man skal skifte ble på en dreng, skal man så lægge hans tissemand på en bestemt måde..? altså er den bedst den vender opad eller nedad? 

Det er måske et lidt dumt spørgsmål men håber i vil give jer tid til at svare alligevel hehe

hehe jeg havde det samme "problem"

jeg havde en dreng og syntes det var så dejlig nemt - uden alle de "folder" - så bekymrede mig meget om det med bleskift med en pige  - men det finder man nu ud af

men syntes da klart det er lettere med drenge

Anmeld

19. juli 2011

Dot D

Chraz skriver:

Nej hvor super flot! Dygtig dreng Kan jeg godt forstå i er stolte af. Det er slet ikke til at forstå de pludselig bliver så store at de kan så meget selv. Min den ældste er 4 og jeg kan slet ikke forstå hvor tiden er blevet af. Hun kan faktisk mere eller mindre alt selv nu <3

Og han vågnede tør og gik ned og tissede

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.