mortilflere skriver:
Selvom vi ikke havde været på samme net side længe tænkte jeg på dine ord omkring din søster , da vi fik Alberte , og jeg er stolt af mine de store er som dig 
Hvis Alberte udvikler sig som nu hele livet så skal vi regne med hun heller ikke er ældre i knolden til slut , men hun er glad på hendes måde og det er vigtigst
Du kan være stolt af dine børn
de lærer at der er forskelligheder hos folk og at det er ok at være anderledes, at man skal respektere folk for det de er.
mennesker med et handicap eller flere handicaps, kan sagtens få et godt liv. De kan udtrykke sig på deres helt egen måde. Når din datter f.eks. smiler til jer, så fortæller hun på hendes egen måde at hun har det godt. Nu ved jeg ikke om din datter har fået et sprog? Min søster har et sprog, dog med udtalefejl, men hvis hun snakker stille og roligt, kan man godt forstå hende.
Tro mig...jeg har heller ikke sådan lige glemt dig.....jeg tror faktisk du var en af de første jeg snakkede med på nettet i sin tid
og jeg har altid respekteret dig for din evne til at stå ved din mening og ikke lade folk træde på dig. Bliv ved med det
Du er i hvert fald en, man ikke sådan lige glemmer igen
nå nok ros...ellers bliver du rød i bægeret 
men din datter...jeg ved hun er en skøn pige, og som voksen skal hun helt sikkert også få et godt liv. Med den rette hjælp og de rette værktøjer, så er man godt på vej.
Vidste du allerede under graviditeten, at hun fejlede noget?
Anmeld