Guldklumpen uge 30+0 <3 <3 + 3d-scanning :d :d :d

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. juli 2011

CmarianN

Maalene skriver:

Heej piger

Så er der lige knap 25% tilbage af tiden - hoooold da helt op, hvor er det bare gået stærkt

Vi har været til 3D-scanning i dag, og lillepigen har det bare helt fantastisk inde i maven

Hun ligger en lille smule under gennemsnittet, men ikke ret meget, så det er jo helt perfekt - 1494 gram baby-prinsesse

Og så fik vi og vide, at hun har masser af hår og at det er lige knap 2 cm. langt - så kan slet ikke vente med at få hende i mine arme

3D-billederne blev ikke ret godt, da hun lå med både arme og ben oppe foran hovedet, men vi fik da et lille kig ind til vores kommende datter og resten må vente til hun kommer til verden

Kæmpe stort knus fra en lykkelig, kommende mor

Orh smukke.... Hvor er det skønt og dejligt :-) Og du er bare så fin :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2011

CmarianN

Maalene skriver:

Heej piger

Så er der lige knap 25% tilbage af tiden - hoooold da helt op, hvor er det bare gået stærkt

Vi har været til 3D-scanning i dag, og lillepigen har det bare helt fantastisk inde i maven

Hun ligger en lille smule under gennemsnittet, men ikke ret meget, så det er jo helt perfekt - 1494 gram baby-prinsesse

Og så fik vi og vide, at hun har masser af hår og at det er lige knap 2 cm. langt - så kan slet ikke vente med at få hende i mine arme

3D-billederne blev ikke ret godt, da hun lå med både arme og ben oppe foran hovedet, men vi fik da et lille kig ind til vores kommende datter og resten må vente til hun kommer til verden

Kæmpe stort knus fra en lykkelig, kommende mor

Anmeld

31. juli 2011

Maalene

CmarianN skriver:

Århh, du er bare så sød altså

Håber det går rigtig godt med dig og jeres kommende søn eller datter

Anmeld

31. juli 2011

1012lmp

Maalene skriver:

Ja, svært at forestille sig, hvordan det lille nus ser ud
Dejligt man ikke er alene om at synes det Hihi...

Og sikke da nogle skønne drenge du har

Årh tak hvor er du sød... Men de er jo stooore nu så lidt svært at huske... Men kan da huske at det bare er det første man ligger mærke til når den lille prut kommer til verden...

Hvordan sr han ud, hvem ligner han osv osv... Det er bare fantastisk...

Anmeld

31. juli 2011

CmarianN

Maalene skriver:

Århh, du er bare så sød altså

Håber det går rigtig godt med dig og jeres kommende søn eller datter

Det tror jeg det gør  jeg har det i hvert fald GODT!!!! 

Anmeld

31. juli 2011

Maalene

1012lmp skriver:

Årh tak hvor er du sød... Men de er jo stooore nu så lidt svært at huske... Men kan da huske at det bare er det første man ligger mærke til når den lille prut kommer til verden...

Hvordan sr han ud, hvem ligner han osv osv... Det er bare fantastisk...

Åhh, kan slet slet ikke vente nu

Det må være den mest fantastiske følelse nogensinde

Skal du have flere børn?

Anmeld

31. juli 2011

Maalene

CmarianN skriver:

Det tror jeg det gør  jeg har det i hvert fald GODT!!!! 

Hvor er det bare FANTASTISK at høre - glæder mig sådan til at følge dig og lille blyp Vil I have kønnet og vide?

Anmeld

31. juli 2011

1012lmp

Maalene skriver:

Åhh, kan slet slet ikke vente nu

Det må være den mest fantastiske følelse nogensinde

Skal du have flere børn?

Det ved jeg faktisk ikke om jeg skal..!

Ikke lige nu i hvert fald

Anmeld

31. juli 2011

Maalene

1012lmp skriver:

Det ved jeg faktisk ikke om jeg skal..!

Ikke lige nu i hvert fald

Du har jo også god tid endnu Må være dejligt at have fået børn i en tidlig alder, så man kan være ung sammen med dem, er ihvertfald glad for jeg ikke er mere end 23 Selvom det selvfølgelig også bliver hårdt, men det tror jeg det gør uanset om man er 20 eller 35

Anmeld

31. juli 2011

1012lmp

Maalene skriver:

Du har jo også god tid endnu Må være dejligt at have fået børn i en tidlig alder, så man kan være ung sammen med dem, er ihvertfald glad for jeg ikke er mere end 23 Selvom det selvfølgelig også bliver hårdt, men det tror jeg det gør uanset om man er 20 eller 35

Ja det gør det helt sikkert.. men tror nu det er hårdt for alle..!

Synes bare det er mærkeligt at jeg om 14 dage har et skolebarn  Det er jo sygt... haha haha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.