Hvordan bliver jeres børnepengene brugt??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juli 2011

Hertzum77

Vi spare halvdelen op og den anden bliver brugt på tøj og ting til pigerne. 

Januar: 3000 kr til konfirmationsopsparing

April: 3000 kr til Carolines børneopsparing

Juli: 3000 kr til Emmas børneopsparing 

Oktober: 3000 kr til konfirmationsopsparing

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2011

Fru.Ø

Børnepengene går ind i vores budget til pasning af begge børn i børnehave.

Jeg bruger så mine penge til tøj,legetøj osv. Det fungere fint her

Anmeld

18. juli 2011

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“

Her blir de udbetalt og gemt på min opsparing... jeg køber løbende, når begge mangler, men de går også til at vores bonus datter har tøj, da vi selv skal sørge for det....

Denne gang hjælper de dog til med en stor regning, da jeg skal gå hjemme et år endnu, så kommer de til at hjælpe engang imellem på budgettet... lille manden kan nemlig ikke tåle at komme i dagpleje før han er 2 år, så vi skal jo have det hele til at fungere for små penge, som man få på tabt arbejdsfortjeneste...

Vi skal dog også på ferie i denne uge og der hjælper de lidt til også... resten går på opsparing til de andre måneder.... 

Anmeld

18. juli 2011

Sakris

Vi regner det ikke med i budgettet. Men når Isabella starter i vuggestue er de øremærket til det!

Anmeld

18. juli 2011

PernilleB

lollandpigen skriver:

neKunne være interressant at høre hvordan børnechecken/børnepenge bliver brugt hos jer....

personligt her kommer halvdelen til udbetaling som bruges til tøj osv og den anden halvdel tager banken med i budgetet.

da jeg er shopalcoholik så kommer hele beløbet i budgettet, da jeg ikk helt kan lade være med a købe tøj og sko til min datte. jeg har fx brugt 350 kr idag, selvom jeg er i minus 700 kr, men jeg køber meget fordelt ud over månederne, så jeg ikk kun "får lov" 1 gang hver 3. mdr..

Anmeld

18. juli 2011

PernilleB

Hertzum77 skriver:

Vi spare halvdelen op og den anden bliver brugt på tøj og ting til pigerne. 

Januar: 3000 kr til konfirmationsopsparing

April: 3000 kr til Carolines børneopsparing

Juli: 3000 kr til Emmas børneopsparing 

Oktober: 3000 kr til konfirmationsopsparing

faktisk en ret fed ide..!!!!

Anmeld

18. juli 2011

SSL

MorTilJanuar skriver:

Nu er baby jo ikke kommet ud endnu  men jeg har lagt budgettet efter at vi IKKE har de penge til rådighed... Som andre nævner så giver det på den måde mere luft. Men skulle det ske at man står i en situation som er så kritisk som det overhoved kan blive jamen så vil de blive brugt.. men ellers er meningen at de skal gå til oplevelser og ekstra lækkert tøj til barnet osv 

Vi har det ´på samme måde.. Det er ikke medregnet i budgettet, MEN - vi tøver ikke med at gøre det hvis det bliver nødvendigt.. Og så er vi så frække, at vi håber lidt jeg føder inden Januar, (har termin d. 27/12,) - for så skal de klart gå til kæmpe-dåben vi skal holde i April

Anmeld

18. juli 2011

Miss T

Der går fast penge ind på børnenes børneopsparing - resten indgår i budgetkontoen.

Anmeld

18. juli 2011

Carl-Emil's mor

SSL skriver:

Vi har det ´på samme måde.. Det er ikke medregnet i budgettet, MEN - vi tøver ikke med at gøre det hvis det bliver nødvendigt.. Og så er vi så frække, at vi håber lidt jeg føder inden Januar, (har termin d. 27/12,) - for så skal de klart gå til kæmpe-dåben vi skal holde i April

det lyder også fornuftigt da  vi er igang med at lave en opsparing til barnedåb allerede nu for hold nu op med de tætteste familie og venner bliver det nu alligevel mange mennesker

Anmeld

19. juli 2011

SSL

MorTilJanuar skriver:

det lyder også fornuftigt da  vi er igang med at lave en opsparing til barnedåb allerede nu for hold nu op med de tætteste familie og venner bliver det nu alligevel mange mennesker

Haha, vi har samme "problem" :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.