Hvordan bliver jeres børnepengene brugt??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juli 2011

Mi

Her bliver pengene brugt på mad, tøj og andet dagligt forbrug. Vi kan ikke undvære dem.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2011

N&J

Jeg har stemt andet, da de denne gang bliver brugt til sommerferie sjov, jeg har købt alt hvad min datter har brug for det næste år (med undtagelse af vinterovertøj og sko, og selvfølgelig gaver til jul) så denne gang bliver de brug på sjov og spas til os.. 

Normalt bliver de brugt på hvad vi mangler og evt. ture (zoo, tivoli og lign.)

Anmeld

18. juli 2011

Mormilla

Her plejer vi at bruge dem på tøj og legetøj til børnene. Men denne gang skal vi os bruge lidt af dem på dåben

Anmeld

18. juli 2011

SaNiNa

Her går de på vores opsparing da vi køber det til Nicklas han mangler når han mangler det, så de bliver sat til side og så bruger vi af dem når der mangler noget. lige enden vi fik børnepengen sidste gang hvade han fået fjernsyn på værelset, ny seng og en masse tøj og da børnepengene kom stod vores køleskab af så nogle af børnepengene gik til et nyt køleskab

Anmeld

18. juli 2011

december-babyen

Pengene går herhjemme til knægten.

Denne gang skal han have en guitar, regntøj og indendørs sko og så er de penge væk

Skal lige nævne at han er 8½ år og har nogle rimelig dyre fritidsinteresser såsom drama, musical dans og guitar på musik skolen så her falder pengene ofte på et tørt sted.

Udover det er han ret vild med tøj hvor et par bukser ofte kan koste 500 kr, og jeg gør hvad jeg kan for at han får hvad han mangler løbende. Sidste mdr blev det til 1200 kr til tøj alene til ham

Men for at svare helt på spørgsmålet så går rub og stub som regel altid til ham på den ene eller den anden måde

Anmeld

18. juli 2011

Hansen97

lollandpigen skriver:

neKunne være interressant at høre hvordan børnechecken/børnepenge bliver brugt hos jer....

personligt her kommer halvdelen til udbetaling som bruges til tøj osv og den anden halvdel tager banken med i budgetet.

Her går de bare ind på min konto, er der et hul fylder de den, ellers står de bare på min konto ligesom min løn. De får hvad de skal have når de har brug for det.. ikke een gang i kvartalet

Anmeld

18. juli 2011

B&J

De bliver kun brugt på daniel, og resten ryger på en konto og ja ud over det så køber vi da også ting til ham med vores penge

Anmeld

18. juli 2011

Laulund87

Her skal de bruges til zootur og andre oplevelser til Maria Der bliver også lagt 500-1000 kr til side til vinterstøvler.. Jeg har allerede kigget priser på sådan et par, ohh my

Anmeld

18. juli 2011

anmaj

vores børnepenge går ind og bliver brugt mest til en familieopsparing.

vi har valgt at hvr måned går der 100 kr ind til hver af vores børn.

og da vi ikke har så mange penge udbetalt så bliver der en gang imellem brugt lidt penge til budget, hvis det kniber.

Anmeld

18. juli 2011

Worldwide

Sidste gang blev de brugt på dåb, denne gang går de til en ferie for os alle og de 2 næste gange bliver lagt til side til bryllup

Hun får alt hvad hun mangler løbende og mere til, så hvis hun ikke lige mangler noget voldsomt stor - seng, autostol eller lign, jamen så bliver de lagt til side til vi kan opleve noget sammen Og nu er hun jo ikke så gammel, så hun har jo ikke behov for så meget

Når vi engang kommer ovenpå bryllup osv, jamen så er planen halvdelen skal ligges til side til hende, til når hun bliver ældre og resten skal bruges udelukkende på hende til tøj osv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.