Hvordan bliver jeres børnepengene brugt??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juli 2011

TbCp

De kommer bare som lidt ekstra penge... Liva får løbende tøj, sko osv. når hun mangler, så de bliver ikke brugt til noget specielt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2011

elvital

denne gang kommer pengene til at gå til at vi får lavet om i lejeligheden....

Vi bruger ikke nødvendigvis pengene på vores søn når de kommer -men det er simpelhen fordi at vores søn han hver måned får for mange mange penge tøj, gear og legetøj af os begge. Så når børnepengene kommer plejer de at gå til det som er aktuelt på det tidspunkt!

Jeg ser ikke på det som at børnepengene SKAL gå til vores søn. Jeg ser på det som at børnepengene skal gå til at familien kan fungere som en enhed!

hvis vi ikke har noget at bruge pengene til når de kommer så bliver de iøvrigt sat ind på en "babykonto". Så det er ikke fordi at vi er uansvarlige og bruger dem på fest og pjank!

Anmeld

19. juli 2011

june1987

vi bruger dem til det vi nu mangler, i denne måned på tøj og stor trampolin ellers hvad vi lige står og mangler 

Anmeld

19. juli 2011

MetteS81

Vi sætter dem ind på en konto til Ella, og så skal de bruges på hendes vuggestue, udflugter, osv..ikke tøj og mad, det køber vi selv løbende  Bruger samme konto som en slags opsparing hvor der ryger penge ind til hende hver uge..

Anmeld

19. juli 2011

Levi&LilysMor

Nu venter jeg mig stadig, men når den tid kommer bliver der lagt penge over på hans konto og nogle til tøj osv hvad man nu har brug for løbene og til barnedåben ...

Anmeld

19. juli 2011

Mette+Mathias

Vi sparer dem op på den konto, som vi hæver fra til ferie, større ting eller hvis lønnen ikke liiiige rækker (f.eks. i december).

Anmeld

20. juli 2011

sandratobias

Har stemt andet.. 

Skylder til børnehave, så de trækker det de ska og resten kommer på budgettet.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.