Happiness skriver:
Tak søde!
Har det heldigvis bedre idag. Og humøret er også steget
Var godt nok en humørbombe igår 
Skal til tjek imorgen på Aoma så de kan tjekke om jeg har modnet mig og sådan. Og evt få hindeløsning. Har dog tænkt mig at høre om de evt vil sætte mig igang! Ved godt det bedste for ham er at det går igang af sig selv. Men orker bare ikke flere dage som igår.
Og så er en uge lang, når man ikke kan gå ud. Bor på 3. sal, så inden jeg er nået ned, har jeg så ondt at jeg lige så godt kan gå op igen... 
Går det ellers godt? 
Puh ha! Det lyder heller ikke for spændende...
Håber du får lov at få lidt hjælp med på vejen så. Der er mange der bliver sat igang så det skal du i hvert fald ikke være ked af. Men håber du kan bevare humøret lidt endnu. Du er heldigvis snart MOR sådan-for-real, uanset hvordan det kommer til at gå til. -lidt vildt ikk!?
Her går det fint. Har MANGE plukveer og nogle der kommer ret regelmæssigt og gør ondt, så tror ikke jeg kommer til at gå over tid, sådan som det går for tiden. Var en tur på AOMA for små to uger siden da det var ved at gå lidt igang der. Det viste sig så at være en streptokok bakterie der satte gang i det hele, så røg en tur på pencillin og skal til tjek igen imorgen for at se om den er væk. Det betyder nok også at vi skal blive på barselsgangen i 48 timer efter fødslen hvor de holder øje med den lille og sikrer sig at han ikke er blevet smittet... Ja så lidt er der da sket
Anmeld