Piv piv piv piv piv piv!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juli 2011

baby012

sender en masse ve-støv din vej og håber bette-manden snart kommer ud til dig 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2011

MetteMe

Forresten... Du skal selvfølgelig også være velkommen til at sende en sms og så skal jeg nok oprette et indlæg herinde når der er sket noget -det vil være mig en glæde

Anmeld

17. juli 2011

Happiness

MetteMe skriver:

Hej søde

Ville lige sende dig et opmuntrende knus og en hel bunke vestøv! Håber meget på snart at se et "jeg-har født" indlæg fra dig! Glæder mig i hvert fald meget til at høre hvordan det er gået og ikke mindst se billeder af jeres lille Lukas

Tak søde!

Har det heldigvis bedre idag. Og humøret er også steget Var godt nok en humørbombe igår

Skal til tjek imorgen på Aoma så de kan tjekke om jeg har modnet mig og sådan. Og evt få hindeløsning. Har dog tænkt mig at høre om de evt vil sætte mig igang! Ved godt det bedste for ham er at det går igang af sig selv. Men orker bare ikke flere dage som igår.

Og så er en uge lang, når man ikke kan gå ud. Bor på 3. sal, så inden jeg er nået ned, har jeg så ondt at jeg lige så godt kan gå op igen...

Går det ellers godt?

Anmeld

17. juli 2011

Happiness

gravid20 skriver:

sender en masse ve-støv din vej og håber bette-manden snart kommer ud til dig 

Tak  Håber jeg også

Nu har han jo hygget sig derinde i laaaaang tid

Anmeld

17. juli 2011

Nessie

Happiness skriver:

Tak  Håber jeg også

Nu har han jo hygget sig derinde i laaaaang tid

Kan du SÅ se at komme i gang med at føde

Nej, pjat, men jeg håber da at der snart sker noget

Anmeld

17. juli 2011

Happiness

Nessie skriver:

Kan du SÅ se at komme i gang med at føde

Nej, pjat, men jeg håber da at der snart sker noget

Hihi ja! Det er sgu skidt! Han er en stædig knægt! Har ellers sovet dejligt længe idag og samlet kræfter til en fødsel. Men nej nej, det skal moar her da satme ikke bestemme

Anmeld

17. juli 2011

Nessie

Happiness skriver:

Hihi ja! Det er sgu skidt! Han er en stædig knægt! Har ellers sovet dejligt længe idag og samlet kræfter til en fødsel. Men nej nej, det skal moar her da satme ikke bestemme

Han hygger sig godt derinde. Det er ikke min fødselsdag endnu, tænker han

Han ligger nok og venter til du ikke er udhvilet, så synes han det er tid at komme ud

I skal nok få det sjovt med en stædig knægt senere

Anmeld

17. juli 2011

Happiness

Nessie skriver:

Han hygger sig godt derinde. Det er ikke min fødselsdag endnu, tænker han

Han ligger nok og venter til du ikke er udhvilet, så synes han det er tid at komme ud

I skal nok få det sjovt med en stædig knægt senere

Det tror jeg også.

Men med hans forældre undrer det mig ikke

Håber jeg kan trumfe en igangsættelse igennem imorgen, men tvivler på det. Men man har lov at gøre et forsøg! Men må jo nok vente til fredag...

Anmeld

17. juli 2011

Nessie

Happiness skriver:

Det tror jeg også.

Men med hans forældre undrer det mig ikke

Håber jeg kan trumfe en igangsættelse igennem imorgen, men tvivler på det. Men man har lov at gøre et forsøg! Men må jo nok vente til fredag...

Du må prøve at tale for din syge moster, så håber vi JM er lidt lydhør.
Men jeg troede heller ikke de var så vilde med at man skulle gå mere en 10 dage over tid mere? Eller der er måske forskel på, hvor man bor

Anmeld

17. juli 2011

MetteMe

Happiness skriver:

Tak søde!

Har det heldigvis bedre idag. Og humøret er også steget Var godt nok en humørbombe igår

Skal til tjek imorgen på Aoma så de kan tjekke om jeg har modnet mig og sådan. Og evt få hindeløsning. Har dog tænkt mig at høre om de evt vil sætte mig igang! Ved godt det bedste for ham er at det går igang af sig selv. Men orker bare ikke flere dage som igår.

Og så er en uge lang, når man ikke kan gå ud. Bor på 3. sal, så inden jeg er nået ned, har jeg så ondt at jeg lige så godt kan gå op igen...

Går det ellers godt?

Puh ha! Det lyder heller ikke for spændende... Håber du får lov at få lidt hjælp med på vejen så. Der er mange der bliver sat igang så det skal du i hvert fald ikke være ked af. Men håber du kan bevare humøret lidt endnu. Du er heldigvis snart MOR sådan-for-real, uanset hvordan det kommer til at gå til. -lidt vildt ikk!?

Her går det fint. Har MANGE plukveer og nogle der kommer ret regelmæssigt og gør ondt, så tror ikke jeg kommer til at gå over tid, sådan som det går for tiden. Var en tur på AOMA for små to uger siden da det var ved at gå lidt igang der. Det viste sig så at være en streptokok bakterie der satte gang i det hele, så røg en tur på pencillin og skal til tjek igen imorgen for at se om den er væk. Det betyder nok også at vi skal blive på barselsgangen i 48 timer efter fødslen hvor de holder øje med den lille og sikrer sig at han ikke er blevet smittet... Ja så lidt er der da sket

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.