Piv piv piv piv piv piv!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.207 visninger
53 svar
0 synes godt om
16. juli 2011

Happiness

Føler jeg kunne skrige lige nu! Er 41+1 idag.

Er SÅ træt af at være gravid! Kunne dårligt gå igår pga smerter i højre balle. Og idag er det så hele underlivet der er i smerter. Kan ikke gå 2 meter uden at bide smerten i mig

Hormonerne kører på højtryk, så jeg er på nippet til at tude konstant, eller bare skælde volsomt ud!

Har fået en hæmoride som bare gør ondt, og min mave ser ud til at være gået i stå igen! Weeeee... NOT!

Vil bare så gerne have min baby ud nu. Selvfølgelig også fordi jeg slet ikke kan vente med at se ham. Men mest af alt for at slippe for smerterne! De er bare taget mere og mere til de sidste 3 uger.

Ville ikke noget med indlægget, andet end at rase lidt ud, da jeg har lidt ondt af min kæreste......

Så bare et møg surt opstød herfra!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2011

Worldwide

Hihihi, ej undskyld, men kan bare huske det så godt! ÅH de sidste uger var et langt helvede og hvorfor fa'en ville den unge ikke bare kommer ud altså!

Selvom det er svært, så nyd 'friheden' - lige om lidt har du en baby i dine arme. Få slappet af så du er klar til at arbejde virkelig hårdt med din krop

Sender lige en kææææmpe bunke ve-støv til dig og hepper på lillemanden indfinder sig snart

Anmeld

16. juli 2011

AnneP

Happiness skriver:

Føler jeg kunne skrige lige nu! Er 41+1 idag.

Er SÅ træt af at være gravid! Kunne dårligt gå igår pga smerter i højre balle. Og idag er det så hele underlivet der er i smerter. Kan ikke gå 2 meter uden at bide smerten i mig

Hormonerne kører på højtryk, så jeg er på nippet til at tude konstant, eller bare skælde volsomt ud!

Har fået en hæmoride som bare gør ondt, og min mave ser ud til at være gået i stå igen! Weeeee... NOT!

Vil bare så gerne have min baby ud nu. Selvfølgelig også fordi jeg slet ikke kan vente med at se ham. Men mest af alt for at slippe for smerterne! De er bare taget mere og mere til de sidste 3 uger.

Ville ikke noget med indlægget, andet end at rase lidt ud, da jeg har lidt ondt af min kæreste......

Så bare et møg surt opstød herfra!

Håber din/jeres lille guldklump snart melder sin ankomst!!

-også et stort kram til en hårdt prøvet gravid!!!

Anmeld

16. juli 2011

Janni.

Først og fremmest stort varm  Hæng i, det er lige straks overstået 

Og så pudser jeg lige  ..!  først læste jeg at du var 4+1 og skulle lige til at kløjs i det med alle de gener, du har. Kunne slet ikke få det til at hænge sammen 

Anmeld

16. juli 2011

TaAsJu

Åååh det lyder bare som mig for snart to år siden.. Her du ikke en aftale om igangsættelses når du rammer 42?? Det havede jeg nemlig med JM.. Den sidste uge var et helvede!!! Men hæng i der går ikke lang tid inden du har nettet manden ude ved jer

Anmeld

16. juli 2011

Happiness

Mileva skriver:

Hihihi, ej undskyld, men kan bare huske det så godt! ÅH de sidste uger var et langt helvede og hvorfor fa'en ville den unge ikke bare kommer ud altså!

Selvom det er svært, så nyd 'friheden' - lige om lidt har du en baby i dine arme. Få slappet af så du er klar til at arbejde virkelig hårdt med din krop

Sender lige en kææææmpe bunke ve-støv til dig og hepper på lillemanden indfinder sig snart

Jeg ved det. Men synes bare det er så hårdt nu! Kan slet ikke se noget positivt overhovedet!

Har nu lukket mig inde i soveværelset med computeren. Så kan jeg tude når jeg har lyst, uden at skulle forklare mig for kæresten!

Men tak for omsorgen! Håber også snart han er her!

Anmeld

16. juli 2011

Happiness

AnneP skriver:

Håber din/jeres lille guldklump snart melder sin ankomst!!

-også et stort kram til en hårdt prøvet gravid!!!

Mange tak!

Det hjalp en smule at få skrevet indlægget!

Anmeld

16. juli 2011

B&J

Kan du så vær sød at komme ud til mor og far, du får meget mere kærlighed ved at komme ud en masse kys og kram

sender en masse vee støv til dig i håb om det snart sker

Anmeld

16. juli 2011

Worldwide

Happiness skriver:

Jeg ved det. Men synes bare det er så hårdt nu! Kan slet ikke se noget positivt overhovedet!

Har nu lukket mig inde i soveværelset med computeren. Så kan jeg tude når jeg har lyst, uden at skulle forklare mig for kæresten!

Men tak for omsorgen! Håber også snart han er her!

Hvis kæresten klager, så skyder du bare skylden på ham Han skal da bare vente til du ligger på briksen og hans hånd er klemt til småstykker

Anmeld

16. juli 2011

Happiness

Janni. skriver:

Først og fremmest stort varm  Hæng i, det er lige straks overstået 

Og så pudser jeg lige  ..!  først læste jeg at du var 4+1 og skulle lige til at kløjs i det med alle de gener, du har. Kunne slet ikke få det til at hænge sammen 

Mange tak

Hehe... Nej så mange gener havde jeg dog ikke da jeg var 4+1 Så ville der godt nok være langt igen

Har haft en nem graviditet, så nok også derfor det bare føles ulideligt at blive ramt af flere gener nu her til slut!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.