Mor til 2, snart 3 skriver:
Jeg kender det alt for godt...
Men hvis du ikke er moden nok og de så vælger og sætte dig i gang. det blev jeg nemlig, nu går du bare hjem og slapper af...
Nej det gjorde jeg så ikke jeg gik 1 1/2 km op til svigermor og svigerfar og spiste også gik vi hjem igen.. jeg var træt men det satte gang i tingene.. I løbet af natten havde jeg veer men de gik over til plukveer.. igen...
Næste morgen skulle jeg ringe på FG og snakke med en JM de ville da gerne lige se mig og kl 9,00 var jeg indlagt.. Jeg var åben 2 cm.. Jeg fik kørt en strimmel der viste veer men de var svage så vi fik lov og gå en tur inde i byen (aalborg, der er FG lige inde ved gågaden) vi gik og hyggede og skulle bare være tilbage kl 12. der var der kommet ydeliger 1 cm på. Men det hele var gået i stå. så tog de vandet kl 14 kl 15 fik jeg ve drop kl 17 skruede de op kl 20 fik jeg epi blokade kl 23.45 var jeg 10 cm åben med prasse veer.. men grundet en stædig lille damen der ikke ville ud, og stod forkert fødte jeg først kl 03.50.. 
Så bare tag det roligt og lad være med at gøre som de siger.. 
puha, det lyder som noget af en omgang
Så må du das have været helt færdig! Kunne være jeg skulle begynde at gå op og ned af trapperne... Men tror bare ikke det er rart pga smerterne...
Har lige vrælet ud i mandens arme... Han var meget sød og spurgte om man ikke kunne blive sat igang før, hvis man nu spurgte 
Sidder og drikker noget urtete nu for at sætte gang i maven, for skal bare ikke være frostoppet igen...!!! Og så sender jeg en lille bøn til at det også sætter gang i nogle veer.....
Anmeld