Piv piv piv piv piv piv!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juli 2011

Happiness

Mor til 2, snart 3 skriver:

Åååh det lyder bare som mig for snart to år siden.. Her du ikke en aftale om igangsættelses når du rammer 42?? Det havede jeg nemlig med JM.. Den sidste uge var et helvede!!! Men hæng i der går ikke lang tid inden du har nettet manden ude ved jer

Jeg skal til tjek mandag når jeg er 41+3, hvor de MÅSKE vil lave hindeløsning, hvis jeg altså er moden nok der.

Og så får jeg så en tid til igangsættelse fredag når jeg er 42+0. Men så kan der jo godt gå flere dage før det går igang Så føler bare der er MEGET lange udsigter!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2011

Happiness

B&J skriver:

Kan du så vær sød at komme ud til mor og far, du får meget mere kærlighed ved at komme ud en masse kys og kram

sender en masse vee støv til dig i håb om det snart sker

Tusind tak

Anmeld

16. juli 2011

Janni.

Happiness skriver:

Mange tak

Hehe... Nej så mange gener havde jeg dog ikke da jeg var 4+1 Så ville der godt nok være langt igen

Har haft en nem graviditet, så nok også derfor det bare føles ulideligt at blive ramt af flere gener nu her til slut!

Ja det har helt klart noget med det at gøre også. Samtidig med at din tålmodighed er lig 0. Nu skal h*n bare ud, jo før jo bedre ikke? 

Sender lige et par spande til dig, og kom så ud lille bebs 

Anmeld

16. juli 2011

Happiness

Mileva skriver:

Hvis kæresten klager, så skyder du bare skylden på ham Han skal da bare vente til du ligger på briksen og hans hånd er klemt til småstykker

Han klager ikke. Men får det så skidt når jeg er ked og har ondt. Så har også dårlig samvittighed over at han nu er ked!

Det ville være meget lettere hvis han var et dumt svin

Anmeld

16. juli 2011

Muffin_girl

Happiness skriver:

Føler jeg kunne skrige lige nu! Er 41+1 idag.

Er SÅ træt af at være gravid! Kunne dårligt gå igår pga smerter i højre balle. Og idag er det så hele underlivet der er i smerter. Kan ikke gå 2 meter uden at bide smerten i mig

Hormonerne kører på højtryk, så jeg er på nippet til at tude konstant, eller bare skælde volsomt ud!

Har fået en hæmoride som bare gør ondt, og min mave ser ud til at være gået i stå igen! Weeeee... NOT!

Vil bare så gerne have min baby ud nu. Selvfølgelig også fordi jeg slet ikke kan vente med at se ham. Men mest af alt for at slippe for smerterne! De er bare taget mere og mere til de sidste 3 uger.

Ville ikke noget med indlægget, andet end at rase lidt ud, da jeg har lidt ondt af min kæreste......

Så bare et møg surt opstød herfra!

Krydser fingre for dig, og håber der snart sker noget  

Anmeld

16. juli 2011

TaAsJu

Happiness skriver:

Jeg skal til tjek mandag når jeg er 41+3, hvor de MÅSKE vil lave hindeløsning, hvis jeg altså er moden nok der.

Og så får jeg så en tid til igangsættelse fredag når jeg er 42+0. Men så kan der jo godt gå flere dage før det går igang Så føler bare der er MEGET lange udsigter!

Jeg kender det alt for godt... Men hvis du ikke er moden nok og de så vælger og sætte dig i gang. det blev jeg nemlig, nu går du bare hjem og slapper af... Nej det gjorde jeg så ikke jeg gik 1 1/2 km op til svigermor og svigerfar og spiste også gik vi hjem igen.. jeg var træt men det satte gang i tingene.. I løbet af natten havde jeg veer men de gik over til plukveer.. igen...  Næste morgen skulle jeg ringe på FG og snakke med en JM de ville da gerne lige se mig og kl 9,00 var jeg indlagt.. Jeg var åben 2 cm.. Jeg fik kørt en strimmel der viste veer men de var svage så vi fik lov og gå en tur inde i byen (aalborg, der er FG lige inde ved gågaden) vi gik og hyggede og skulle bare være tilbage kl 12. der var der kommet ydeliger 1 cm på. Men det hele var gået i stå. så tog de vandet kl 14 kl 15 fik jeg ve drop kl 17 skruede de op kl 20 fik jeg epi blokade kl 23.45 var jeg 10 cm åben med prasse veer.. men grundet en stædig lille damen der ikke ville ud, og stod forkert fødte jeg først kl 03.50..

Så bare tag det roligt og lad være med at gøre som de siger..

Anmeld

16. juli 2011

Happiness

Mor til 2, snart 3 skriver:

Jeg kender det alt for godt... Men hvis du ikke er moden nok og de så vælger og sætte dig i gang. det blev jeg nemlig, nu går du bare hjem og slapper af... Nej det gjorde jeg så ikke jeg gik 1 1/2 km op til svigermor og svigerfar og spiste også gik vi hjem igen.. jeg var træt men det satte gang i tingene.. I løbet af natten havde jeg veer men de gik over til plukveer.. igen...  Næste morgen skulle jeg ringe på FG og snakke med en JM de ville da gerne lige se mig og kl 9,00 var jeg indlagt.. Jeg var åben 2 cm.. Jeg fik kørt en strimmel der viste veer men de var svage så vi fik lov og gå en tur inde i byen (aalborg, der er FG lige inde ved gågaden) vi gik og hyggede og skulle bare være tilbage kl 12. der var der kommet ydeliger 1 cm på. Men det hele var gået i stå. så tog de vandet kl 14 kl 15 fik jeg ve drop kl 17 skruede de op kl 20 fik jeg epi blokade kl 23.45 var jeg 10 cm åben med prasse veer.. men grundet en stædig lille damen der ikke ville ud, og stod forkert fødte jeg først kl 03.50..

Så bare tag det roligt og lad være med at gøre som de siger..

puha, det lyder som noget af en omgang Så må du das have været helt færdig! Kunne være jeg skulle begynde at gå op og ned af trapperne... Men tror bare ikke det er rart pga smerterne... 

Har lige vrælet ud i mandens arme... Han var meget sød og spurgte om man ikke kunne blive sat igang før, hvis man nu spurgte

Sidder og drikker noget urtete nu for at sætte gang i maven, for skal bare ikke være frostoppet igen...!!! Og så sender jeg en lille bøn til at det også sætter gang i nogle veer.....

Anmeld

16. juli 2011

Happiness

AalborgPigen skriver:

Krydser fingre for dig, og håber der snart sker noget  

Mange tak Om ikke andet får jeg renset tårekanalerne.... Hold da op de hormoner er da til at blive skør over....

Anmeld

16. juli 2011

Happiness

Janni. skriver:

Ja det har helt klart noget med det at gøre også. Samtidig med at din tålmodighed er lig 0. Nu skal h*n bare ud, jo før jo bedre ikke? 

Sender lige et par spande til dig, og kom så ud lille bebs 

Uhh tak Håber de snart når frem.

Har nu tudet ud hos kæresten... Nu laver han god mad i aften og sætter et matadorspil op senere, så vi kan tænke på noget andet end baby og smerter.

Så håber jeg det hjælper på det. Humøret er ihvertfald en smule bedre her.

Anmeld

16. juli 2011

TaAsJu

Happiness skriver:

puha, det lyder som noget af en omgang Så må du das have været helt færdig! Kunne være jeg skulle begynde at gå op og ned af trapperne... Men tror bare ikke det er rart pga smerterne... 

Har lige vrælet ud i mandens arme... Han var meget sød og spurgte om man ikke kunne blive sat igang før, hvis man nu spurgte

Sidder og drikker noget urtete nu for at sætte gang i maven, for skal bare ikke være frostoppet igen...!!! Og så sender jeg en lille bøn til at det også sætter gang i nogle veer.....

Mit ben sov i 5 md. Men det lyder til du får mere og mere ondt. så hør da din JM efter om de ikke vil sætte dig igang for om man venter, for jeg kan ikke ser om man bliver sat igang mandag eller fredag gør den store foreskel!!!!

ud og gå en tur med manden under armen.. eller cykel har jeg hørt...

Også sender jeg lige bunker af vestøv afsted til dig!!

Håber det snart sker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.