Piv piv piv piv piv piv!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juli 2011

Happiness

Nessie skriver:

Du må prøve at tale for din syge moster, så håber vi JM er lidt lydhør.
Men jeg troede heller ikke de var så vilde med at man skulle gå mere en 10 dage over tid mere? Eller der er måske forskel på, hvor man bor

Det er forskelligt fra hospital til hospital. På Hvidovre er det 14 dage... Men kan være hun får lidt ondt af mig Min søster skal føde på Riget, og der må de kun gå 7 dage over... Så der er stor forskel!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2011

Happiness

MetteMe skriver:

Puh ha! Det lyder heller ikke for spændende... Håber du får lov at få lidt hjælp med på vejen så. Der er mange der bliver sat igang så det skal du i hvert fald ikke være ked af. Men håber du kan bevare humøret lidt endnu. Du er heldigvis snart MOR sådan-for-real, uanset hvordan det kommer til at gå til. -lidt vildt ikk!?

Her går det fint. Har MANGE plukveer og nogle der kommer ret regelmæssigt og gør ondt, så tror ikke jeg kommer til at gå over tid, sådan som det går for tiden. Var en tur på AOMA for små to uger siden da det var ved at gå lidt igang der. Det viste sig så at være en streptokok bakterie der satte gang i det hele, så røg en tur på pencillin og skal til tjek igen imorgen for at se om den er væk. Det betyder nok også at vi skal blive på barselsgangen i 48 timer efter fødslen hvor de holder øje med den lille og sikrer sig at han ikke er blevet smittet... Ja så lidt er der da sket

Puha det lyder ikke godt! Men godt at der er kommet styr på det hele! Jamen hvad tid skal du derind, vi har tid 11.15 ? Kan være vi mødes i venteværelset så

Men lyder til du snart har din dreng i armene  Men nu må du ikke overhale søde!!!

Anmeld

18. juli 2011

Nessie

Happiness skriver:

Det er forskelligt fra hospital til hospital. På Hvidovre er det 14 dage... Men kan være hun får lidt ondt af mig Min søster skal føde på Riget, og der må de kun gå 7 dage over... Så der er stor forskel!

for at hun vil gøre noget ved dig i dag

Anmeld

18. juli 2011

MetteMe

Happiness skriver:

Puha det lyder ikke godt! Men godt at der er kommet styr på det hele! Jamen hvad tid skal du derind, vi har tid 11.15 ? Kan være vi mødes i venteværelset så

Men lyder til du snart har din dreng i armene  Men nu må du ikke overhale søde!!!

Nej nej, skal da bestemt ikke springe over i køen -Nu er det vist din tur til at få din lille mand at se. Jeg kan sagtens vente lidt endnu

Jeg skal til egen læge så ses ikke på Hvidovre. Det kunne ellers være lidt pudsigt hvis vi kunne underholde hinanden mens vi ventede. (ventetid er der jo nok af derude) Men glæder mig til at høre hvordan det er gået senere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.