Piv piv piv piv piv piv!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juli 2011

Nessie

Iiihh altså. Har han slet ikke forstået at mor HAR set Harry Potter nu, og meget gerne må komme frit frem?

Håber for dig at der snart sker noget, så du kan få ham i armene i stedet for

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2011

Muffin_girl

Happiness skriver:

Mange tak Om ikke andet får jeg renset tårekanalerne.... Hold da op de hormoner er da til at blive skør over....

Ja det er da en fordel Der er måske slet ikke optræk til noget ?

Anmeld

16. juli 2011

Happiness

AalborgPigen skriver:

Ja det er da en fordel Der er måske slet ikke optræk til noget ?

Nada og nix Så det er noget så frustrerende!

Men nu laver manden god mad og handler guf ind. Så skal vi holde spilleaften med en masse spil. Så håber jeg at jeg kan tænke på noget andet. Ellers bliver det en meget lang dag!

Anmeld

16. juli 2011

Muffin_girl

Happiness skriver:

Nada og nix Så det er noget så frustrerende!

Men nu laver manden god mad og handler guf ind. Så skal vi holde spilleaften med en masse spil. Så håber jeg at jeg kan tænke på noget andet. Ellers bliver det en meget lang dag!

Ej hvor er det sødt af ham Ja ellers må du igang med nogle af alle de underlige myter der er omkring hvad der kan sætte fødslen igang  

Anmeld

16. juli 2011

Maalene

Happiness skriver:

Føler jeg kunne skrige lige nu! Er 41+1 idag.

Er SÅ træt af at være gravid! Kunne dårligt gå igår pga smerter i højre balle. Og idag er det så hele underlivet der er i smerter. Kan ikke gå 2 meter uden at bide smerten i mig

Hormonerne kører på højtryk, så jeg er på nippet til at tude konstant, eller bare skælde volsomt ud!

Har fået en hæmoride som bare gør ondt, og min mave ser ud til at være gået i stå igen! Weeeee... NOT!

Vil bare så gerne have min baby ud nu. Selvfølgelig også fordi jeg slet ikke kan vente med at se ham. Men mest af alt for at slippe for smerterne! De er bare taget mere og mere til de sidste 3 uger.

Ville ikke noget med indlægget, andet end at rase lidt ud, da jeg har lidt ondt af min kæreste......

Så bare et møg surt opstød herfra!

Eeej søde... Er lige hjemvendt efter 1 uges ferie og OVERBEVIST om, at I havde fået jeres guld i armene

Han har det alt alt for godt inde i mors mave

Anmeld

16. juli 2011

SussieThyssen

Happiness skriver:

Føler jeg kunne skrige lige nu! Er 41+1 idag.

Er SÅ træt af at være gravid! Kunne dårligt gå igår pga smerter i højre balle. Og idag er det så hele underlivet der er i smerter. Kan ikke gå 2 meter uden at bide smerten i mig

Hormonerne kører på højtryk, så jeg er på nippet til at tude konstant, eller bare skælde volsomt ud!

Har fået en hæmoride som bare gør ondt, og min mave ser ud til at være gået i stå igen! Weeeee... NOT!

Vil bare så gerne have min baby ud nu. Selvfølgelig også fordi jeg slet ikke kan vente med at se ham. Men mest af alt for at slippe for smerterne! De er bare taget mere og mere til de sidste 3 uger.

Ville ikke noget med indlægget, andet end at rase lidt ud, da jeg har lidt ondt af min kæreste......

Så bare et møg surt opstød herfra!

Og en stor trøstekrammer herfra..du kan tro jeg ved hvordan du har det..de sidste par uger er hårde.
Så jeg sender dig lige en stor pose ve-støv og hepper på bebs.

Kærligst
Sussie
(Der gik 12 dage over termin med sine 2 første.)

Anmeld

16. juli 2011

Happiness

Nessie skriver:

Iiihh altså. Har han slet ikke forstået at mor HAR set Harry Potter nu, og meget gerne må komme frit frem?

Håber for dig at der snart sker noget, så du kan få ham i armene i stedet for

Nej, den lille bisse har vidst ikke helt forstået at mor nu har set HP!

Håber virkelig ikke at jeg skal gå helt til fredag, for puha, kan jo ingenting lave

Anmeld

16. juli 2011

Happiness

Maalene skriver:

Eeej søde... Er lige hjemvendt efter 1 uges ferie og OVERBEVIST om, at I havde fået jeres guld i armene

Han har det alt alt for godt inde i mors mave

Håber du havde en god ferie søde!

Nej han er der endnu!!! Og de sidste 2 dage har smerterne bare taget til Så håber virkelig at han vil ud en af de nærmeste dage!

Anmeld

16. juli 2011

Happiness

SussieThyssen skriver:

Og en stor trøstekrammer herfra..du kan tro jeg ved hvordan du har det..de sidste par uger er hårde.
Så jeg sender dig lige en stor pose ve-støv og hepper på bebs.

Kærligst
Sussie
(Der gik 12 dage over termin med sine 2 første.)

Mange tak - det varmer!

Håber ikke jeg kommer til at gå 12 dage over, men det virker som om han ikke helt har fattet at han har ligget derinde i 9 måneder nu 8-9 dage over termin må være fint! Så håber vestøvet snart kommer, og jeg får veer i nat

Anmeld

16. juli 2011

Maalene

Happiness skriver:

Håber du havde en god ferie søde!

Nej han er der endnu!!! Og de sidste 2 dage har smerterne bare taget til Så håber virkelig at han vil ud en af de nærmeste dage!

Det kan du tro søde - sådan en uge går bare ALT for stærkt

Åhh, hvor jeg føler med dig, var sikker på, at han ville komme ud ugen op til din termin, men han er da en rigtig lille drillepind

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.