Piv piv piv piv piv piv!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juli 2011

Happiness

Maalene skriver:

Det kan du tro søde - sådan en uge går bare ALT for stærkt

Åhh, hvor jeg føler med dig, var sikker på, at han ville komme ud ugen op til din termin, men han er da en rigtig lille drillepind

Jep. Troed jeg også. Men det viste sig jo at være en forstoppelse Fedt

Kan mærke at maven er ved at slå knuder igen, så har drukket noget te der skulle sætte mavsen igang igen. Så håber det snart virker! Og så gør det ikke noget hvis det sætter gang i nogle veer samtidigt

For det er møgsurt at ligg eog være utålmodig. For kan ikke bevæge mig meget rundt før det gør ondt. Så møgkeder mig...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2011

Maalene

Happiness skriver:

Jep. Troed jeg også. Men det viste sig jo at være en forstoppelse Fedt

Kan mærke at maven er ved at slå knuder igen, så har drukket noget te der skulle sætte mavsen igang igen. Så håber det snart virker! Og så gør det ikke noget hvis det sætter gang i nogle veer samtidigt

For det er møgsurt at ligg eog være utålmodig. For kan ikke bevæge mig meget rundt før det gør ondt. Så møgkeder mig...

Uhh, led forstoppelse

Men søde - selvom det er mega hårdt, så er der højst en uge til I har ham i armene nu Nu hepper jeg på det bliver tirsdag, så kan jeg dele fødselsdag med ham

Har du allieret dig med en, som kan opdatere os herinde, når han er kommet til verden?

Anmeld

16. juli 2011

Happiness

Maalene skriver:

Uhh, led forstoppelse

Men søde - selvom det er mega hårdt, så er der højst en uge til I har ham i armene nu Nu hepper jeg på det bliver tirsdag, så kan jeg dele fødselsdag med ham

Har du allieret dig med en, som kan opdatere os herinde, når han er kommet til verden?

Hihi kunne passe godt. Skal jo ind og (måske) have lavet hindeløsning på mandag Men kunne være rart hvis han kom i morgen... Synes en uge er lang lige nu... Men han kommer jo når han kommer!

Ja kender et par stykker herindefra, så sætter en af dem til at opdatere. Og så tager vi en bærbar med på patienthotellet og et mobilt modem, så opdatere også selv lidt

Anmeld

16. juli 2011

Nessie

Happiness skriver:

Nej, den lille bisse har vidst ikke helt forstået at mor nu har set HP!

Håber virkelig ikke at jeg skal gå helt til fredag, for puha, kan jo ingenting lave

"for at han gerne vil have fødselsdag i morgen

Anmeld

16. juli 2011

Happiness

Nessie skriver:

"for at han gerne vil have fødselsdag i morgen

Tak  -  Håber jeg virkelig også!

Anmeld

16. juli 2011

SussieThyssen

Happiness skriver:

Mange tak - det varmer!

Håber ikke jeg kommer til at gå 12 dage over, men det virker som om han ikke helt har fattet at han har ligget derinde i 9 måneder nu 8-9 dage over termin må være fint! Så håber vestøvet snart kommer, og jeg får veer i nat

Anmeld

16. juli 2011

Maalene

Happiness skriver:

Hihi kunne passe godt. Skal jo ind og (måske) have lavet hindeløsning på mandag Men kunne være rart hvis han kom i morgen... Synes en uge er lang lige nu... Men han kommer jo når han kommer!

Ja kender et par stykker herindefra, så sætter en af dem til at opdatere. Og så tager vi en bærbar med på patienthotellet og et mobilt modem, så opdatere også selv lidt

Uhh, hvor spændende - så er det ikke helt umuligt med tirsdag, hvis det ender sådan... Men krydser aaalt hvad jeg kan for, at fødslen går igang i nat, så I ikke skal vente en hel uge endnu

Uhh, det lyder bare godt - så kan vi rigtig følge med

Anmeld

17. juli 2011

***S***

Stort til dig søde!!

Håber snart din lille gut finder vejen ud, så du slipper for al den smerte!!

Har ikke været på baby.dk et par dage og var sikker der var sket noget!!

Jeg sender dig en masse Ve-støv smukke og  finger!!

Kram og tanker!

Anmeld

17. juli 2011

Happiness

***S*** skriver:

Stort til dig søde!!

Håber snart din lille gut finder vejen ud, så du slipper for al den smerte!!

Har ikke været på baby.dk et par dage og var sikker der var sket noget!!

Jeg sender dig en masse Ve-støv smukke og  finger!!

Kram og tanker!

Mange tak søde.

Nej stadig intet Jeg lå ned hele dagen igår, så smerterne er ikke så slemme idag. Men kan godt nok ikke gå langt før det begynder at spænde og nive Så må nok indfinde mig med at sidde/ ligge stille resten af graviditeten. Som forhåbentlig snart er ovre

Håber vestøvet snart når frem, og at jeg slipper for tjek på Hvidovre imorgen!!!

Anmeld

17. juli 2011

MetteMe

Happiness skriver:

Føler jeg kunne skrige lige nu! Er 41+1 idag.

Er SÅ træt af at være gravid! Kunne dårligt gå igår pga smerter i højre balle. Og idag er det så hele underlivet der er i smerter. Kan ikke gå 2 meter uden at bide smerten i mig

Hormonerne kører på højtryk, så jeg er på nippet til at tude konstant, eller bare skælde volsomt ud!

Har fået en hæmoride som bare gør ondt, og min mave ser ud til at være gået i stå igen! Weeeee... NOT!

Vil bare så gerne have min baby ud nu. Selvfølgelig også fordi jeg slet ikke kan vente med at se ham. Men mest af alt for at slippe for smerterne! De er bare taget mere og mere til de sidste 3 uger.

Ville ikke noget med indlægget, andet end at rase lidt ud, da jeg har lidt ondt af min kæreste......

Så bare et møg surt opstød herfra!

Hej søde

Ville lige sende dig et opmuntrende knus og en hel bunke vestøv! Håber meget på snart at se et "jeg-har født" indlæg fra dig! Glæder mig i hvert fald meget til at høre hvordan det er gået og ikke mindst se billeder af jeres lille Lukas

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.