StinaOliver skriver:
Jer som lever for 500 om ugen ..
Er det med kød hverdag ?
Og madplan for en uge ?
Jeg laver madplan hver uge (noget nyt hver dag, men noget nemt/billigt mindst 1 gang om ugen) jeg er så meget implusspiser, så hvis jeg har lyst til noget så vil jeg altså have det, men hvis jeg laver en madplan (jeg har en fin blok med dagene på), så laver jeg det jeg har lyst udfra hele uge planen den præcise dag ellers, så jeg bytter om på dagene ud fra lysten, men jeg kigger tilbudsaviser hver søndag når jeg laver madplanen, og ser så hvad vi har af de pågældende varer, skriver ned hvad vi mangler for den uge, og køber ind en gang om ugen, jeg køber forholdsvis meget øko, men sørger fx. for en kødfri dag om ugen og køber ofte kød når det er på tilbud i større mængder, fx. ser jeg helst at kg på kylling ligger omkring 50-55 kr. - ellers syntes jeg det er for dyrt, vi er kun mig og min datter, men bruger så også mere fordi der ryger meget øko i kurven, ellers tror jeg godt vi kunne have klaret os for 350-400 om mdr., men det handler også om hvor det er billigt at handle ind, med rigtig mange ting er lidl meget billig, men fx. med kød køber jeg det sjældent der.. men jeg holder mig som regel til lidl, netto, fakta
Anmeld