Mad budget/madplan.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juli 2011

lykke mus

StinaOliver skriver:

Jer som lever for 500 om ugen ..

Er det med kød hverdag ?

Og madplan for en uge ?

vi spiser kød hverdag.
i starten kigged vi reklamer og laved madplan men blev hurtig kedeligt og svært at finde på noget.. nu der handler vi bare ind vi kigger på priserne og handler billig kød.. f.eks en pakke okse til 20 kr fordi den kun kan holde en dag ...jamen så ryger den da bare i fryseren og bliver taget op samme dag som vi skal bruge det.. der er meget at spare ved at købe det på den måde synes vi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2011

anja89

StinaOliver skriver:

Jer som lever for 500 om ugen ..

Er det med kød hverdag ?

Og madplan for en uge ?

Vi bruger godt nok 600 pr uge men det er også med alle vores dyr

Men vi får kød hverdag og laver en uge plan så det kun er mælk, grønt og hvad der ellers ikke lige kan holde en uge køber vi en gang i midten og planen

Anmeld

15. juli 2011

Silja&Noam

Altså vi køber stort ind a kød, på slagteriet 3-4 gange om året. Og hvis vi self har lyst til andet end lige det i fryseren køber vi det da, men som regel har vi altid kød vi kan tage op. Vi bruger så et sted mellem 2500-3000 kr på mad og husholdning (skraldeposer,rengøringsmiddel, staniol osv.) Og største delen af pengene bruges på frugt og grønt

Anmeld

15. juli 2011

Stinahauptnielsen

Vil os meget gerne fryse kød ned .

Da man nogle gange kan finde det billigt.

Men mit problem er så at det bliver meget vådt kødet

http://lbdf.lilypie.com/dAkPp2.png

Anmeld

15. juli 2011

Stinahauptnielsen

Har os haft fyldt min fryser til 6 mdr men så er det igen det strøm som fryseren bruger..

Og bortset fra det hvordan får du den lilypie til at blive i ens indlæg

Er ny herinde så skal lige lære det hele at kende

Anmeld

15. juli 2011

H+S Skjolgborg.

vi er 2 voksen og 4 børn og kan klar det med mad som er  pålæg,brød,smør.købvar,bler osv osv til 3500 om mdr og 3500 til tøj kørelse andre små ting der kan komme.

Jeg ser også meget luksusfælden elsker af se det og de siger jo mad med 4 børn og 2 voksen 7000 kr om mdr div nået mindre ind vi endelig har sat af her men vores børn springer meget i aldre også er kørelsen/benzin som er den dyres post jo med i div.

Henriette

Anmeld

15. juli 2011

Stinahauptnielsen

Det du bruger om mdr er næsten hvad jeg bruger om mdr for 2 voksne og 1 barn..

Anmeld

15. juli 2011

Stinahauptnielsen

andre som os oplever at ens kød (svinekød- oksekød) bliver meget vådt i det når man tager det op af fryseren ??

En af grundene til jeg ikke køber stort ind af det mere. Selvom der er en stor besparelse i det.

Anmeld

15. juli 2011

Holbæktrunten

StinaOliver skriver:

andre som os oplever at ens kød (svinekød- oksekød) bliver meget vådt i det når man tager det op af fryseren ??

En af grundene til jeg ikke køber stort ind af det mere. Selvom der er en stor besparelse i det.

Kødet bliver vådt efter frysningen, fordi vandet i cellerne udvider sig og springer cellen... Du kan minimere det ved at tage kødet op aftenen forinden, så det langsomt tøer op i køleskabet. Men ja, hk kød er bedst til gryde og farsretter efter at det har været frosset... Jeg køber altid friskt hk kød til fx hk bøffer og karbonader... :0)

Anmeld

15. juli 2011

Stinahauptnielsen

nogle gange i bilka har de svinekød til 13 kr pr halv kg . spørgsmålet er så bare om det kan holde sig i en uge :/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.