Jeg bliver vanvittig!!!!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juli 2011

Becks

Sanne og Nicklas skriver:

Kan jeg godt forstå søde, ville jeg også være hvis jeg var i dit sted.

Så ring, ring ring

Jeg skal derind 11:45 imorgen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2011

SaNiNa

Tutter skriver:

Jeg skal derind 11:45 imorgen

Hvor lyder det godt.

Har lige selv fået en tid til at få en sprøjte så jeg ikke danner antistoffer mod lille pigen, i morgen kl 10.30 og nu er jeg helt bange for hadder nåle, blod og sprøjer.

Hvorfor er hun nu også res positiv kan hun ikke være bekendt

Anmeld

18. juli 2011

Becks

Hvor lyder det godt.

Har lige selv fået en tid til at få en sprøjte så jeg ikke danner antistoffer mod lille pigen, i morgen kl 10.30 og nu er jeg helt bange for hadder nåle, blod og sprøjer.

Hvorfor er hun nu også res positiv kan hun ikke være bekendt

Uh ha, nej det lyder ikke godt søde.. Jeg er heller ikke vild med nåle.. Men det skal nok gå søde

Anmeld

18. juli 2011

SaNiNa

Tutter skriver:

Uh ha, nej det lyder ikke godt søde.. Jeg er heller ikke vild med nåle.. Men det skal nok gå søde

Ja det håber jeg hvade nok bare taget det som en selvfølge at hun hvade sammen blodtype når Nicklas nu har. men nej nej selvfølgelig ikke.

Anmeld

18. juli 2011

Vial

Tutter skriver:

Jeg var ikke inde hos Svend sidste gang, men en dame. Måske hun ikke køre samme procedure som Svend.

Grunden til svend og jeg ikke har snakket de her ting igennem ved første møde, er fordi jeg først skulle igennem pcobhandlingen og vægttabet

Det er også rigtigt. Vi havde jo ikke samme udgangspunkt. Dvs. jeg troede måske, at jeg var for stor (vejede 85 kg og er 181 cm). Det var dog helt fint. Så det blev direkte til en samtale om inseminering.. 4 uger efter var jeg gravid.. Gisp!

Held og lykke med i morgen.. Nu er vi andre altså også blevet utålmodige.. hvis det falder sammen med din næste ferie, så må du sgu lade en tyrker hjælpe lidt til

Anmeld

19. juli 2011

Becks

KaMa skriver:

Det er også rigtigt. Vi havde jo ikke samme udgangspunkt. Dvs. jeg troede måske, at jeg var for stor (vejede 85 kg og er 181 cm). Det var dog helt fint. Så det blev direkte til en samtale om inseminering.. 4 uger efter var jeg gravid.. Gisp!

Held og lykke med i morgen.. Nu er vi andre altså også blevet utålmodige.. hvis det falder sammen med din næste ferie, så må du sgu lade en tyrker hjælpe lidt til

Good one

Nu ser det ud til, at der er skub i tingene. Var inde hos en Jan idag, og har fået recept på Provera. Hvilket i øvrigt var dem jeg har taget fast i 3 år!

En lille update her 

Anmeld

19. juli 2011

SaNiNa

Hvordan er det går i dag søde?

Anmeld

19. juli 2011

Becks

Hvordan er det går i dag søde?

Der er update her søde

Anmeld

19. juli 2011

SaNiNa

Tutter skriver:

Der er update her søde

Hihi så det lige

Anmeld

19. juli 2011

Vial

Tutter skriver:

Good one

Nu ser det ud til, at der er skub i tingene. Var inde hos en Jan idag, og har fået recept på Provera. Hvilket i øvrigt var dem jeg har taget fast i 3 år!

En lille update her 

Ham den lille mand - jan - inseminerede mig og stod for scanningen, da jeg til stor skræk opdagede, at der var to :-D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.