Jeg bliver vanvittig!!!!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juli 2011

Nessie

Tutter skriver:

Tak

Ventetiden er bare hård, når jeg har ventet så længe

Det ER hårdt, og man føler bare hele tiden at det er den ene ventetid efter den anden.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2011

Becks

MoarHvidovre skriver:

for, at den kommer lige om lidt, så du kan komme igang med dit kærlighedsprojekt

Tak søde

Anmeld

15. juli 2011

Becks

Nessie skriver:

Det ER hårdt, og man føler bare hele tiden at det er den ene ventetid efter den anden.

JA, det er benhårdt! Lortekrop

Anmeld

15. juli 2011

Becks

dorthemus skriver:

Hvorfor blir du ikke scannet på klinikken?   Det blev Karina dengang og så ku de se at den var på vej eller stimulere så den kom.

Jeg har lige snakket med dem derude!

Skal give det nogle dage, og hvis det ikk er kommet i løbet af næste uge, skulle jeg ringe igen!

Anmeld

15. juli 2011

Becks

KaMa skriver:

Nemlig.. det er slet ikke et stort problem :-)

Pøj pøj

Jeg har lige snakket med dem derude!

Skal give det nogle dage, og hvis det ikk er kommet i løbet af næste uge, skulle jeg ringe igen!

Anmeld

15. juli 2011

Mira0911

Tutter skriver:

Min mens skulle være kommet i mandags! De sidste MANGE gange er det kommet den 11 i HVER måned - Og er der snerten af den eller symptomer? Næ nej

Er det bare slet ikke meningen at jeg skal være mor

Gang på gang er det blevet aflyst, pga. min astma og en enkelt gang hvor jeg var psykisk nede, efter nogle ubehandlede traumaer fra barndommen! Og nu flasker alt sig, astmaen er på sit laveste langt om længe, efter jeg endelig er kommet på de rette dosiser medicin! Jeg har fået bearbejdet min barndom, så godt jeg kan! Og nu driller min mens! Den har været regelmæssig siden jeg startede hos Svend L. sidste år! Jeg er ked af det og gal!

Og ja, jeg er nok også utålmodig, men mit lille kærlighedsprojekt, betyder bare så meget for mig! Og jeg vil så gerne det kommer, så jeg kan blive MOR!

ØV!

Årh for filan da også.... Har slet ikke ord... 

Andet end "Kom nuuuuuuu kære maler" 

Anmeld

15. juli 2011

Becks

Mira0911 skriver:

Årh for filan da også.... Har slet ikke ord... 

Andet end "Kom nuuuuuuu kære maler" 

Tak søde.. Jeg vil bare igang NU - Så det ikke ender med jeg skal aflyse endnu et forsøg, fordi det falder sammen med min rejse til Tyrkiet! SUK

Anmeld

15. juli 2011

Mira0911

Tutter skriver:

Tak søde.. Jeg vil bare igang NU - Så det ikke ender med jeg skal aflyse endnu et forsøg, fordi det falder sammen med min rejse til Tyrkiet! SUK

Kan sagtens forstå dig... 

Anmeld

15. juli 2011

Jonatansmor

Ved det lyder nasty, men mener det på den sødeste og bedste måde.. Kom og "gnid" dig op af mig, så skal du få din mens. - Det er jo "smitsomt" og jeg skal med glæde "smitte" dig, så du kan få din ønskebaby og blive mor.

Roflmao!

Ja, du må altså også godt komme herhen og gnubbe dig lidt op af mig hvis det hjælper - så kan vi lave en gnide-gnubbe-klub for alle jer der ikke kan få perioden til at gide dukke op?

for dig

Anmeld

15. juli 2011

Becks

Jonatansmor skriver:

Roflmao!

Ja, du må altså også godt komme herhen og gnubbe dig lidt op af mig hvis det hjælper - så kan vi lave en gnide-gnubbe-klub for alle jer der ikke kan få perioden til at gide dukke op?

for dig

HAHA  Det kunne være ømt

1000 tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.