lisbeth2910 skriver:
Hold da helt op! Har selv været i behandlingshelvedet i 7 år on and off og jeg tror ALDRIG jeg har hørt om nogen hvor der har været så mange problemer og udskydelser som hos dig! Det er da helt vildt!
Jeg ville skifte klinik hvis de ikke engang har fortalt dig at du kunne få hjælp til at mens kommer når nu du har pco. Er helt uforstående overfor hvorfor de ikke har oplyst dig om det?
Måske jeg ikke har fulgt rigtigt med, men har du ikke flere gange skrevet at det er blevet udskudt fordi mens ikke er kommet? Jeg er måske bare en anelse forvirret! Men kan se at du nu skriver at det er kommet fast hver gang. Synes bare at du sidst skrev noget med at det ikke var kommet og så skulle du i Lalandia da det så kommer eller lign............. Det må godt nok være mere end træls hele tiden og skulle vente, jeg var blevet sindsyg hvis det var mig!
Hej søde Lisbeth!
De fortalte mig sidste år, at jeg kunne få hjælp til min mens hvis den udeblev, jeg har bare slet ikke tænkt over det denne her gang, fordi jeg har været så spændt på behandlingen..
Det er ikke klinikken, men egen læge som har udskudt det de andre gange, én gang har jeg selv udskudt det.. Men egen læge har gjort det pga min astma, som har været helt ude og ringe, fordi jeg (dum som jeg er) har røget. Astmaen er der HELT styr på nu. 
Min mens er kommet regelmæssigt siden september, det er kun denne måned, den er forsinket. Jeg snakkede med klinikken, som lige vil give det nogle dage, og jeg skal så ringe igen onsdag, og så vil de scanne mig hvis det ikke er kommet og give mig nogle piller..
Jeg kunne have været startet på behandling sidste måned, men valgte selv og sige nej, da jeg skulle til Lalandia.. Jeg kunne sagtens have aflyst, men det ville have resulteret i, at min gudsøn på 3 år, ikke kom afsted som lovet. Min veninde er dårligt gående pga en medfødt sygdom, og kan derfor ikke klarer det alene.
Det har været træls med alle de aflysninger, især pga astamen. Havde jeg nu haft en kæreste og vi selv havde lavet en baby var der ingen der havde stoppet os. Men min læge ser ret sort/hvidt på sådan nogle ting når man gør det alene.
Knus B