Jeg bliver vanvittig!!!!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juli 2011

2babygirls

Tutter skriver:

Nej er det ikke, og bliver mere og mere trist, for hver gang jeg har været ude og tisse og der intet er kommet!

Ja det kan jeg sørme godt forstå. Det væreste er at pludselig er den der, og så får den skæld ud for ikke at komme som man aftalte.. Typisk!!!
Krydser SÅ meget fingre for dig!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2011

Becks

Tina&Martin skriver:

Ja det kan jeg sørme godt forstå. Det væreste er at pludselig er den der, og så får den skæld ud for ikke at komme som man aftalte.. Typisk!!!
Krydser SÅ meget fingre for dig!!!

Tak søde!

Ja, og om noget MÅ den ikke komme! Kan godt forstå den bliver forvirret

Anmeld

15. juli 2011

kamtok

Tutter skriver:

Haha, ja det lyder nasty hihi

Men virker desværre ikke her

Anmeld

15. juli 2011

Becks

kamtok skriver:

Tak for  

Anmeld

15. juli 2011

Mi

Stort kram til dig

Anmeld

15. juli 2011

Becks

Mi skriver:

Stort kram til dig

Tak søde

Anmeld

15. juli 2011

Englebassen82

Hep hep... Så må tante Rød altså gerne snart hoppe af toget og ringe på døren...

Tænker på dig..

Anmeld

15. juli 2011

Becks

Englebassen82 skriver:

Hep hep... Så må tante Rød altså gerne snart hoppe af toget og ringe på døren...

Tænker på dig..

Tak smukke! Ja, det tænker jeg også! ØV

Tænkte på om du har msn? Kan du så ikke smide mig sin mail over fjæs?

Anmeld

15. juli 2011

Englebassen82

Tutter skriver:

Tak smukke! Ja, det tænker jeg også! ØV

Tænkte på om du har msn? Kan du så ikke smide mig sin mail over fjæs?

Er hermed gjort...

Anmeld

17. juli 2011

LISBETH:-)

Hold da helt op! Har selv været i behandlingshelvedet i 7 år on and off og jeg tror ALDRIG jeg har hørt om nogen hvor der har været så mange problemer og udskydelser som hos dig! Det er da helt vildt!

Jeg ville skifte klinik hvis de ikke engang har fortalt dig at du kunne få hjælp til at mens kommer når nu du har pco. Er helt uforstående overfor hvorfor de ikke har oplyst dig om det?

Måske jeg ikke har fulgt rigtigt med, men har du ikke flere gange skrevet at det er blevet udskudt fordi mens ikke er kommet? Jeg er måske bare en anelse forvirret! Men kan se at du nu skriver at det er kommet fast hver gang. Synes bare at du sidst skrev noget med at det ikke var kommet og så skulle du i Lalandia da det så kommer eller lign............. Det må godt nok være mere end træls hele tiden og skulle vente, jeg var blevet sindsyg hvis det var mig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.