Jeg bliver vanvittig!!!!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.278 visninger
65 svar
0 synes godt om
15. juli 2011

Becks

Min mens skulle være kommet i mandags! De sidste MANGE gange er det kommet den 11 i HVER måned - Og er der snerten af den eller symptomer? Næ nej

Er det bare slet ikke meningen at jeg skal være mor

Gang på gang er det blevet aflyst, pga. min astma og en enkelt gang hvor jeg var psykisk nede, efter nogle ubehandlede traumaer fra barndommen! Og nu flasker alt sig, astmaen er på sit laveste langt om længe, efter jeg endelig er kommet på de rette dosiser medicin! Jeg har fået bearbejdet min barndom, så godt jeg kan! Og nu driller min mens! Den har været regelmæssig siden jeg startede hos Svend L. sidste år! Jeg er ked af det og gal!

Og ja, jeg er nok også utålmodig, men mit lille kærlighedsprojekt, betyder bare så meget for mig! Og jeg vil så gerne det kommer, så jeg kan blive MOR!

ØV!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2011

2babygirls

Øv øv øv Søde !!!!
Det er da bare ikke sådan det skal gå!!!!
Nu må din lille mens lige tage sig lidt sammen og samarbejde alt det bedste den har lært!!!

Anmeld

15. juli 2011

Muhmi

Jeg håber virkelig det lykkedes for dig... Og jeg kan godt forstå hvor brændende du ønsker et barn... alt hvad jeg har for at den er der næste gang

Anmeld

15. juli 2011

SaNiNa

øv øv søde. og selvfølgelig skal du være mor, det er da der ingen tvivl om.

alt for din mens kommer en af dagene.

Anmeld

15. juli 2011

dorthemus

Hvorfor blir du ikke scannet på klinikken?   Det blev Karina dengang og så ku de se at den var på vej eller stimulere så den kom.

Anmeld

15. juli 2011

Vial

dorthemus skriver:

Hvorfor blir du ikke scannet på klinikken?   Det blev Karina dengang og så ku de se at den var på vej eller stimulere så den kom.

Nemlig.. det er slet ikke et stort problem :-)

Pøj pøj

Anmeld

15. juli 2011

kamtok

Tutter skriver:

Min mens skulle være kommet i mandags! De sidste MANGE gange er det kommet den 11 i HVER måned - Og er der snerten af den eller symptomer? Næ nej

Er det bare slet ikke meningen at jeg skal være mor

Gang på gang er det blevet aflyst, pga. min astma og en enkelt gang hvor jeg var psykisk nede, efter nogle ubehandlede traumaer fra barndommen! Og nu flasker alt sig, astmaen er på sit laveste langt om længe, efter jeg endelig er kommet på de rette dosiser medicin! Jeg har fået bearbejdet min barndom, så godt jeg kan! Og nu driller min mens! Den har været regelmæssig siden jeg startede hos Svend L. sidste år! Jeg er ked af det og gal!

Og ja, jeg er nok også utålmodig, men mit lille kærlighedsprojekt, betyder bare så meget for mig! Og jeg vil så gerne det kommer, så jeg kan blive MOR!

ØV!

Ved det lyder nasty, men mener det på den sødeste og bedste måde.. Kom og "gnid" dig op af mig, så skal du få din mens. - Det er jo "smitsomt" og jeg skal med glæde "smitte" dig, så du kan få din ønskebaby og blive mor.

Anmeld

15. juli 2011

Nessie

Selvfølgelig bliver det din tur. Men man skal åbenbart altid lige stresset og gå i lettere panik inden kroppen vil samarbejde.

Håber din mens kommer NU

Anmeld

15. juli 2011

Rosa

Ejjj, men hallo!!!! KOM NU MENS!!!!  Jeg er sur - på dine vegne, det er fandme ikke fair!!! BLØD NU, KVINDE!!! 

Anmeld

15. juli 2011

Becks

Tina&Martin skriver:

Øv øv øv Søde !!!!
Det er da bare ikke sådan det skal gå!!!!
Nu må din lille mens lige tage sig lidt sammen og samarbejde alt det bedste den har lært!!!

Nej er det ikke, og bliver mere og mere trist, for hver gang jeg har været ude og tisse og der intet er kommet!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.