En lille update på udebleven mens.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.057 visninger
32 svar
0 synes godt om
19. juli 2011

Becks

Som I ved skulle min mens være kommet forrige mandag den 11/7, men det gjorde den desværre ikke!

Har idag været til vaginal scanning ude på CFC. Han kunne se, at den var på vej da der lå en stor slimhinde i livmoderen, men da jeg ingen symptomer har overhovedet, på at den skulle komme, skal jeg tage Provera 2 x dagligt i 10 tage, for at fremkalde en blødning.. Min højre æggestok så fin ud, den venstre er der 2 cyster på 25 og 15 mm. Han mener det er dem der gør, at min mens ikke er kommet endnu. Det var noget med, at de danner et hormon.

Udover det, så vender min livmoder forkert, men det ville ikke være et problem, når jeg skal insemineres

Han mente at min mens ville komme af sig selv, fordi der allerede lå en stor slimhinde, men får pillerne alligevel, for at hjælpe lidt på vej!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2011

Englebassen82

Tutter skriver:

Som I ved skulle min mens være kommet forrige mandag den 11/7, men det gjorde den desværre ikke!

Har idag været til vaginal scanning ude på CFC. Han kunne se, at den var på vej da der lå en stor slimhinde i livmoderen, men da jeg ingen symptomer har overhovedet, på at den skulle komme, skal jeg tage Provera 2 x dagligt i 10 tage, for at fremkalde en blødning.. Min højre æggestok så fin ud, den venstre er der 2 cyster på 25 og 15 mm. Han mener det er dem der gør, at min mens ikke er kommet endnu. Det var noget med, at de danner et hormon.

Udover det, så vender min livmoder forkert, men det ville ikke være et problem, når jeg skal insemineres

Han mente at min mens ville komme af sig selv, fordi der allerede lå en stor slimhinde, men får pillerne alligevel, for at hjælpe lidt på vej!

SUPER !!!!  

Anmeld

19. juli 2011

SaNiNa

Hvor er det dejlig at høre søde. Så må vi bare håbe der snart er et lille vidunder på vej...

Anmeld

19. juli 2011

Becks

Englebassen82 skriver:

SUPER !!!!  

Anmeld

19. juli 2011

Becks

Sanne og Nicklas skriver:

Hvor er det dejlig at høre søde. Så må vi bare håbe der snart er et lille vidunder på vej...

Tak sveske

Ja, det håber jeg.. Bliver virkelig dejligt

Anmeld

19. juli 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Fantastisk

Anmeld

19. juli 2011

Becks

MoarHvidovre skriver:

Fantastisk

Yeah

Anmeld

19. juli 2011

B&J

SPÆNDE kom så det røde go go go

Anmeld

19. juli 2011

SSL

Jeg kan slet ikke sætte mig ind i din situation, men jeg tager virkelig hatten af for det, og jeg håber der snart er en bebs til dig!!! :-)) jeg følger dog lidt på sidelinen, er så "betaget" af dét man går igennem for at få sit ønskebarn - som doborbarn! Alt held og lykke, glæde mig til at læse en gladelig Update!! :-))

Anmeld

19. juli 2011

Becks

B&J skriver:

SPÆNDE kom så det røde go go go

Det burde være her inden for 10 dages tid. Men nok før sagde lægen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.