Er fuldstændig enig med tøserne herinde! Og så er jeg fuldstændig hvidglødende af raseri på dine vegne! Han er jo ikke rigtig velforvaret i sit hovede, han manipulerer og lyver så det står om ørerne på ham! Magtsyge stodder! For din skyld, så ja, tag på statsforvaltningen og få HELT styr på regler osv så du har noget håndgribeligt at forholde dig til, og ikke kun vores ord. Så er det nemmere at slå koldt vand i blodet når han prøver at køre dig rundt i manegen. At han ikke har ønsket at skrive under på noget vedr barnet skal du være LYKKELIG for. Du ku evt oplyse fader som ukendt, og så må han trække dig gennem en faderskabssag når baby er født - hvis han altså gider, og den slags tager jo tid... Se at få flyttet til Jylland, og sikre dig at du har fuld forældremyndighed fra start - tro mig, den ønsker du IKKE at dele med ham! Du skal hjem til din familie og venner der kan støtte op om dig og hjælpe dig i dagligdagen og med at håndtere de spiloppers den idiot ellers vil forsøge sig med - for tro mig, han er ikke færdig! Nøjes, jeg gad godt ha kløerne i ham, bare et par timer med en sløv kartoffelskræller et mørkt og skummelt sted.... :0(
Anmeld