men kan han så allerede nar baby er 9 mdr. få det helt til sjælland ??
han kommer jo ikke til at se det de der timer om ugen, slet ikke,
1) han har så skide travlt med sit arbejde han arbejder 95 timer mindst om ugen.
2) han gider ikke offentlig transport og har ikke kørekort.
han kommer måske til at se den bette en gang om måneden hvis ikke han flytter til bangkok i ½ år. og så syns jeg at lave en 7/7 ordning når vi bor så langt fra hinanden er helt urealistisk, men han har haft fat i en advokat som siger det sagtens kan lade sig gøre hvis han leder sagen 
betaler gerne for at han kommer og ser hans barn, det håber jeg inderligt at han vil .. men ønsker på ingen måde at min baby skal undvære mig 24 timer allerede når den er spæd 
smutter fordi statsforvaltningen mandag og høre dem om de ikke har tid til at sætte mig ind i det hele ..
Udfra de ting du skriver får han ham ikke til overnatning allerede fra 9 mdrs alderen. Det kræver at han er meget til stede i barnets liv ligefra start.
Han ville højst få ham over lørdag morgen til lørdag slut eftermiddag.
Og udfra hvordan du beskriver ham tror jeg ikke han ville magte det. Og slet ikke i længden. Når du bor i Jylland vil det virkelig kræve noget af ham, at deltage så aktivt, at han får barnet til overnatning.
Jeg tror allerhøjst han får dagssamvær de første par år. Hvis han altså overhovedet er interesseret.
Lige nu lyder det bare som en kamp for at ramme dig.
Den advokat han taler om tror jeg slet ikke findes. Han lyver så det står ud af ørene på ham.
Statsforvaltningen er forøvrigt også fuldstændig ligeglade med advokater. De har kun noget at gøre i retten og jeg tror næppe SFV ville sende sagen videre til retten frivilligt.
En advokat kan råde en i sagen om samkvem, men de kan reelt ikke hjælpe en. Kun til at man ikke drukner i jura og ikke bliver tromlet ned af SFVén.
Hvis den advokat findes har han trukket sit eksamensbevis i en billetautomat. For det han siger passer på ingen måde. Meeen jeg tror nu nok det er din eks, der går rundt og digter lidt.
Det er typisk for pressede og forsmåede mennesker at råbe op om advokater. Det er set en milliard gange.
Du skriver noget om en underskrift? Hvorfor vil du dele forældremyndigheden med ham? Han kan vedkende sig faderskabet uden at have delt forældremyndighed
Synes det er en dårlig idé at have fælles, når han allerede truer dig med advokat inden du overhovedet har født.