Endnu et spørgsmål herfra

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juli 2011

henh01

Anonym skriver:

men kan han så allerede nar baby er 9 mdr. få det helt til sjælland ?? 

han kommer jo ikke til at se det de der timer om ugen, slet ikke, 

1) han har så skide travlt med sit arbejde han arbejder 95 timer mindst om ugen. 

2) han gider ikke offentlig transport og har ikke kørekort. 

han kommer måske til at se den bette en gang om måneden hvis ikke han flytter til bangkok i ½ år. og så syns jeg at lave en 7/7 ordning når vi bor så langt fra hinanden er helt urealistisk, men han har haft fat i en advokat som siger det sagtens kan lade sig gøre hvis han leder sagen

betaler gerne for at han kommer og ser hans barn, det håber jeg inderligt at han vil .. men ønsker på ingen måde at min baby skal undvære mig 24 timer allerede når den er spæd  

smutter fordi statsforvaltningen mandag og høre dem om de ikke har tid til at sætte mig ind i det hele ..  

Barnet vil aldrig skulle forlade dig i 24 timer som spæd hverken hvis du ammer eller giver flaske. Barnet har brug for sin mor - så er den ikke længere. Du skal ikke gå og være så nervøs over det.

Jeg tror ikke en skid på at han har talt med en advokat, hvis han har så er det bestemt en der snart går på røven og forsøger at rive penge ud af ham.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2011

Millesmammi

Anonym skriver:

tror jeg helle ikke jeg gør .. kan slet ikke holde det her sted ud for tiden, her er så tomt .. snakker dagligt med venner og familie i jylland.. men det jo ikke det samme som at være hos dem. og de har det heller ikke godt med at jeg er blevet behandlet sådan  og ser også helst at jeg kommer hjem, og gør jeg det, er der en rigtig fin 4 værelses med to etager der venter på mig . her kan jeg være heldig at på en 3 værelses. 

problemet er at før havde jeg læreplads og kæreste som holdte mig herovre, nu har jeg intet .

så kom afsted med dig! 

og det med samværet skal du altså ikke være bekymret over! han skal selvfølgelig se sit barn, men det er IKKE med overnatning, eller uden dig, det LANGE første stykke tid. 

Anmeld

14. juli 2011

eElak

Anonym skriver:

det er jeg glad for .. syns også at det lød underligt men han siger han har snakket med en advokat som før har vundet sådanne sager, så er self. bange for at han rent faktisk pusser en advokat på mig fra dag et barnet er født. han vil ikke engang erkende at han er far (på papir) endnu. så kan slet ikke se en grund til at sige sådanne sårende og nedladende ting til mig .. ej heller med til skanninger eller fødsel. han har i det hele taget ikke ville have noget med graviditeten at gøre-- håber da inderligt at det ændre sig når baby kommer, men har det lidt svært med det hele efter alle de her trusler om at han vil have barnet for sig selv lige så meget som jeg har allerede fra den dag den er født, han mener at han kan få den bette en uge efter den er født og så skiftes vi en uge. og han siger han kan tvinge mig til at stoppe med at amme så han kan være sammen med sit barn .. 

tager hen på statsforvaltningen på mandag, håber de kan kaste et lys over hvordan reglerne er.. for hvis en advokat har sagt de der ting til ham er jeg helt lost omkring det med samværd med nyfødte

Jeg har set det her så mange gange før... 

han siger de der ting for at ramme dig, og tænker ikke på hvad der er bedst for barnet... Han er forsmået og såret, og det skal selvfølgelig gå ud over dig..

GOd ide at snakke med statsforvaltningen.. bare det at han ikke til vedkende sig faderskabet, men have fuldt samvær med barnet fra dag 1, lugter af at det er for at ramme dig - og det gennemskuer de 

Anmeld

14. juli 2011

kamtok

Anonym skriver:

har intet imod at skulle batale halvdelen af hans transport - kommer til at sidde rigtig godt i det hvis jeg vælger at flytte, mine forældre køber en ret stor lejlighed med to etager til mig hvor jeg så slipper for indskud, og kun betaler det man SKAL i husleje. så penge er slet ikke et problem.. 

men han mener selv at han har fået fat i en meget fin og god advokat . og han siger at han aldrig har tabt sådan en sag før.. det gør mig self. rigtig bange da jeg ikke føler at han på nogen måde kan klare at have et barn.. han arbejder omkring 98 timer om ugen, derudover rejser han snart og er her ikke engang når baby bliver født . han er i byen omkring 3 gange pr. uge . og har INGEN rutiner .. og er slet ikke isand til det da han er vokset op meget turbulens. ville virkelig ikke bryde mig om at han skal have min baby alene så tidligt den advokat han har snakket med siger at han kan søge om en 7/7 orsning fra den dag baby er født- det er jeg self. meget bange for da vi ikke kommer til at bi i samme del a landet ..

Det vil IKKE ske! Du kan være 100% sikker på at han ikke får 7/7 ordning, hverken nu eller senere, hvis I bor i hver jeres ende af landet, og ingen kan tvinge dig til at skulle bo på Sjælland, så det er noget fis han lukker ud.

Derudover så kommer han jo garanteret ikke så ofte til Jylland som han burde, hvis han arbejder så mange time og synes at byture er sjovere, og derfor kan du i statsamtet senere hen bevise, at han ikke har interesse i samvær med sit barn.

Flyt til Jylland a.s.a.p! Tag hjem til din familie og få arrangeret at du skal føde der osv.

Anmeld

14. juli 2011

Anonym trådstarter

Millesmammi skriver:

så kom afsted med dig! 

og det med samværet skal du altså ikke være bekymret over! han skal selvfølgelig se sit barn, men det er IKKE med overnatning, eller uden dig, det LANGE første stykke tid. 

> Det er jeg glad for .. håber bare det med vores lejlighed her snart går iorden.. så kan jeg komme videre med mit liv.. 

Anmeld

14. juli 2011

Anonym trådstarter

det hænger heller ikke sammen i min verden at han siger han vil det der er bedst for barnet .. og så fjerne det fra mig en uge a gangen og tvinge mig til at stoppe med at amme  

han mener at efter ½ år så er det ikke længere nødvendigt og så erstatter man det med mme

Anmeld

14. juli 2011

Anonym trådstarter

KaLee skriver:

Jeg har set det her så mange gange før... 

han siger de der ting for at ramme dig, og tænker ikke på hvad der er bedst for barnet... Han er forsmået og såret, og det skal selvfølgelig gå ud over dig..

GOd ide at snakke med statsforvaltningen.. bare det at han ikke til vedkende sig faderskabet, men have fuldt samvær med barnet fra dag 1, lugter af at det er for at ramme dig - og det gennemskuer de 

så det er en fordel at jeg snakker med dem nu ? 

kan desværre ikke bevise at han ikke vil vedkende sig faderskabet med andet end en tom blanket som mangler hans underskrift . han er meget obs. på at jeg ikke får noget fra ham på skrift

Anmeld

14. juli 2011

Anonym trådstarter

kamtok skriver:

Det vil IKKE ske! Du kan være 100% sikker på at han ikke får 7/7 ordning, hverken nu eller senere, hvis I bor i hver jeres ende af landet, og ingen kan tvinge dig til at skulle bo på Sjælland, så det er noget fis han lukker ud.

Derudover så kommer han jo garanteret ikke så ofte til Jylland som han burde, hvis han arbejder så mange time og synes at byture er sjovere, og derfor kan du i statsamtet senere hen bevise, at han ikke har interesse i samvær med sit barn.

Flyt til Jylland a.s.a.p! Tag hjem til din familie og få arrangeret at du skal føde der osv.

regner også med at det er det jeg gør.. kan ikke længere se hvorfor jeg stadig er her.. prøver stadig at få ham tilbage. men tror desværre at det er et afsluttet kapitel.. så nu vil jeg bare gerne videre og skabe et hjem for mig og bebs, uanset om han vil være en del a vores liv eller ej. 

håber vi får ordnet det med lejligheden på mandag eller tirsdag, derefter kan jeg jo bare rejse. 

Anmeld

14. juli 2011

kamtok

Anonym skriver:

regner også med at det er det jeg gør.. kan ikke længere se hvorfor jeg stadig er her.. prøver stadig at få ham tilbage. men tror desværre at det er et afsluttet kapitel.. så nu vil jeg bare gerne videre og skabe et hjem for mig og bebs, uanset om han vil være en del a vores liv eller ej. 

håber vi får ordnet det med lejligheden på mandag eller tirsdag, derefter kan jeg jo bare rejse. 

Der er da ikke noget at kæmpe for, når han opfører sig sådan. Det er hverken dig eller baby tjent med. Han er ikke interesseret i et forhold, når han opfører sig sådan og du fortjener da en der vil dig og dit barn, og ikke en der opfører sig som ham.

Jeg håber for dig at det bliver ordnet hurtigst muligt, så du kan komme afsted, hjem til dem der elsker dig og vil dig dit bedste, og væk fra den NAR.

Anmeld

14. juli 2011

RGN

Profilbillede for RGN

men kan han så allerede nar baby er 9 mdr. få det helt til sjælland ?? 

han kommer jo ikke til at se det de der timer om ugen, slet ikke, 

1) han har så skide travlt med sit arbejde han arbejder 95 timer mindst om ugen. 

2) han gider ikke offentlig transport og har ikke kørekort. 

han kommer måske til at se den bette en gang om måneden hvis ikke han flytter til bangkok i ½ år. og så syns jeg at lave en 7/7 ordning når vi bor så langt fra hinanden er helt urealistisk, men han har haft fat i en advokat som siger det sagtens kan lade sig gøre hvis han leder sagen

betaler gerne for at han kommer og ser hans barn, det håber jeg inderligt at han vil .. men ønsker på ingen måde at min baby skal undvære mig 24 timer allerede når den er spæd  

smutter fordi statsforvaltningen mandag og høre dem om de ikke har tid til at sætte mig ind i det hele ..  

Udfra de ting du skriver får han ham ikke til overnatning allerede fra 9 mdrs alderen. Det kræver at han er meget til stede i barnets liv ligefra start.

Han ville højst få ham over lørdag morgen til lørdag slut eftermiddag.

Og udfra hvordan du beskriver ham tror jeg ikke han ville magte det. Og slet ikke i længden. Når du bor i Jylland vil det virkelig kræve noget af ham, at deltage så aktivt, at han får barnet til overnatning.

Jeg tror allerhøjst han får dagssamvær de første par år. Hvis han altså overhovedet er interesseret.
Lige nu lyder det bare som en kamp for at ramme dig.

Den advokat han taler om tror jeg slet ikke findes. Han lyver så det står ud af ørene på ham.
Statsforvaltningen er forøvrigt også fuldstændig ligeglade med advokater. De har kun noget at gøre i retten og jeg tror næppe SFV ville sende sagen videre til retten frivilligt.
En advokat kan råde en i sagen om samkvem, men de kan reelt ikke hjælpe en. Kun til at man ikke drukner i jura og ikke bliver tromlet ned af SFVén.
Hvis den advokat findes har han trukket sit eksamensbevis i en billetautomat. For det han siger passer på ingen måde. Meeen jeg tror nu nok det er din eks, der går rundt og digter lidt.
Det er typisk for pressede og forsmåede mennesker at råbe op om advokater. Det er set en milliard gange.

Du skriver noget om en underskrift? Hvorfor vil du dele forældremyndigheden med ham? Han kan vedkende sig faderskabet uden at have delt forældremyndighed
Synes det er en dårlig idé at have fælles, når han allerede truer dig med advokat inden du overhovedet har født.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.