Anonym skriver:
faderskabet bliver oplyst ligeså snart jeg får chancen for det .. han skal ikke slippe så let fra det .. ser det ikke som kommunenns/statens pligt at opfostre hans barn for ham (økonomisk) .. han får chancen med den fælles forældremyndighed, mest for vores barns skyld da jeg emner alle børn har ret til at vide hvad og hvor de kommer fra.. , men self. hvis ikke han ønsker samvær vil jeg da gøre alt hvad jeg kan for at få den fulde forældre myndighed over mit barn.
Det regnede jeg også med at du ville (oplyse faderskab), det var kun et svar til holbæktrunten
Jeg mener ikke nødvendigvis at fælles forældremyndighed er en god ting, når der er problemer forældrene imellem. Forældremyndigheden er jo adskilt fra både samvær og ophav. Jeg ville for alt i verden ønske, at jeg ikke delte myndigheden med min eks, men det betyder ikke at jeg nogensinde kunne drømme om at afskære mit barn fra sin far.
Hvis du får brug for det, skal du vide, at forældremyndighedssager er meget svære at vinde under den nye forældreansvarslov. Så hvis du ønsker den fulde forældremyndighed så få ham til at skrive under på et dokument su kan få udleveret i statsforvaltningen.
Anmeld