Jeg kan ikke mere....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juli 2011

Sabina92

Ilya skriver:

Jeg tænker nøjagtigt det samme...

Ok jeg har IKKE født endnu, er ikke engang gravid, og prøver stadig kun på at blive det.

Men jeg synes mere, det lyder som om, du er deprimeret og overfører dette til din ufødte datter? Med dette mener jeg at du muligvis lægger dine negative følelser uden for dig selv, og "bebrejder" dit foster. 

Med risiko for at lyde naiv og uvidende (og jeg beklager i så fald), kan du så ikke forsøge at fokusere på at du gennemgår dette af betingelsesløs kærlighed til din datter. Jeg VED godt, 9 måneder er forbandet lang tid, også "kun" den måneds tid der mangler, men gør det til dit mantra at dette udelukkende handler om kærlighed... ét eller andet konstruktivt! Det er IKKE konstruktivt at føde for tidligt. 

9 måneder kan virke uoverskueligt, men det gælder en livstid af sundhed for din datter!

Din mand elsker dig, dine børn elsker dig, du ofrer dig selv lige nu, men din datter vil også elske dig for dét og fordi du er hendes mor.

Held og lykke!!

Jeg havde selv slem bækkenløsning så jeg gik hjemme fra meget tidligt i forløbet.. Så snup dig en kiks, det er det værd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2011

tweety2060

Først et kæmpe kram til dig, for det er SÅ flot af dig at turde være ærlig og åben om hvordan du har det!!! OG rigtig vigtigt!!
Jeg håber inderligt at der er hjælp for dig, og at du bliver hørt, kan være en slags hjælp til dig!
Puhh det må være ufattelig hårdt for dig og kan følge dig i at du føler du svigter dine drenge og din mand, men det er så vigtigt at du passer på dig selv og lillepigen. Og du svigter dem ikke! Det er jo midlertidigt at du ikke kan være der for dem, selv om det føles som en evighed, tænk på den dejlige tid der venter jer sammen....forude, inden længe!!
Kan godt forstå at du er meget ambivalent omkring din graviditet og at det på den måde bliver en "ond" cirkel og at modet er ved at svigte dig!!! Men jeg håber at du holder ud- selvom det virker som om det aldrig skal få en ende!
Kunne massage/fys,varmebassin mm være noget det kunne afhjælpe bare lidt?? Og måske give bare 20-30 min velvære?
Selvom det er svært at finde overskud og måske penge, kunne det måske være lækkert med lidt selvforkælelse?
Er ked af jeg ikke har svaret til dig, men ønsker dig AL HELD & LYKKE og håber du finder modet og lysten igen!!!!!!!!!!!!!!

Anmeld

14. juli 2011

Nettemor

Anonym skriver:

Tusind tak for dit tilbud....  Sætter jeg stor pris på...

Tænk der findes sådanne mennesker!

selvfølgelig!  

Anmeld

14. juli 2011

kiwilouise

Sabina92 skriver:

Så snup dig en kiks, det er det værd

hvad er det for en kommentar at komme med?

Anmeld

14. juli 2011

Dot D

Hej anonym.

Det du skriver, kunne jeg have skrevet ved begge mine graviditeter. Jeg vil fortælle dig, at jeg blev frarådet på det kraftigste at få kejsersnit. Du bliver jo skåret op i maven og det hjælper dig absolut ikke til at komme op og gå. Så jeg håber ikke, du får det.

Vi flyttede vores seng og derefter barneseng ned i stuen, så vi kunne være sammen. Sådan boede vi i tre år, da jeg desværre døjede endnu mere efter fødsel. Det var så slemt, at jeg var sengeliggende i et halvt år efter første fødsel. Det var ikke sjovt, min mand kunne om morgenen lægge vores datter over i sengen til mig, pusleting i sengen og noget "tørt" mad. Men vi har klaret det, så det håber jeg da også, at I vil gøre. Men det krævede altså en stor omvæltning her.

Dobbeltseng, tremmeseng og aaaaaaaaaaaaaalt legetøjet i stuen i så lang tid, men vi var sammen.

Jeg X´er fingre for at du vil finde overskuddet til at gå tiden ud, og du er meget velkommen til at skrive til mig privat, hvis der er mere, du vil høre.

De bedste ønsker fra Dot

Anmeld

14. juli 2011

SussieThyssen

Du får lige et forsigtigt trøstekram..og jeg håber tingene vil glide for dig.

Kærligst
Sussie

Anmeld

14. juli 2011

inpe

Har ondt af dig, og ved hvordan du har det, lider selv af bækkenløsning, da ikke helt i samme grad, men jeg har haft god virkning af, at være i svømmehallen, og bare ligge og flyde rundt i vandet, og slappe af.  jeg har fået lov til, at tage lidt smertestillende inden jeg går i seng, så jeg kan få ro nogle timer til, at sove i. Jeg hviler mig mange gange i løbet af dagen. Har du ikke et familiemedlem, der kan komme og hjælpe dig, med dine børn og det praktiske, så du kan få lidt fred og ro.  Men den sidste måned er hård, at komme igennem. og er kommet igennem, men har også haft mange dage, hvor jeg mest har haft lyst til at tude, fordi jeg ikke kunne mere, og håbet på at min lille pige ville komme ud i uge 37. men næh nej nu er jeg i 40+2, så jeg håber, at fødslen snart går igang, ellers vil jeg bede min jordmor om igang sættelse, hvis hun ikke er kommet inden tirsdag, også pga. bækkenløsningen, og min ryg som jeg blev operaret i, i september sidste år.

op med humøret og tænk positive tanker, og vent til uge 37,  for de vil tage din lille pige ud der.  Ved det rigtig hårdt, men hold ud, du kan se en ende på det. Og jeg er sikker på, at din mand godt, ved at det er nu, han skal være der for dig.  Min kommer hjem kl. 18.30, og så skal han lave mad og andre huslige pligter. Jeg gør hvad jeg kan, prøver at gøre noget, af maden klar, så han bare skal tilberede det, når han komme hjem, og han tager gerne vasketøjet ned, så kan jeg side ned og ligge det sammen, for jeg kan ikke holde til, at stå på benene i mere end 10 min. af gangen.  og min store pige, er blevet bedt om, at hjælpe til. Og lav evt. legeaftaler til børnene, så de måske kan lege hos nogle kammerater, nogle timer, så du ikke skal have så stor skyldfølelse over for din mand og børn.

sender dig en kæmpe krammerop med humøret og hold ud

Anmeld

14. juli 2011

Alína Hólm

Anonym skriver:

Tro mig, jeg tænker uden tvivl på min datter.... Og selvfølgelig skal hun ikke ud før hendes lunger er klar, men fra uge 37+0 er de også klar....

Mit er ikke bare alm bækkenløsning, så du kan overhovedet ikke sammenligne os med hinanden..... Jeg har en gammel skade i mit bækken fra en ulykke, så er ikke kun noget jeg døjer med i min graviditet men også ellers. Og jeg er normalt på meget stærke smertestillende, men må jeg af gode grunde ikke pga min graviditet.....

så kan jeg i hvertfald samligne os mere! jeg var med i en bilullykke i 2005,  hvor mit bækken kom i klemme med selen og døren hvor den anden bil maste ind i.. så tro mig jeg ved godt hvilke smerter du har!

Anmeld

14. juli 2011

<3

Jeg tror heller ikke de vil tage hende ud så hurtigt så ind med dig til aflastning og så du kan få noget at sove på. Lige så snart man får et par dages søvn så føles alting meget bedre!

Håber du holder de 26dage ud!

Anmeld

14. juli 2011

Anonym trådstarter

Sabina92 skriver:

Jeg havde selv slem bækkenløsning så jeg gik hjemme fra meget tidligt i forløbet.. Så snup dig en kiks, det er det værd

Tak for dit fantastiske svar.... Måske man bare skal holde mund frem for at komme med sådan en bemærkning...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.