Har ondt af dig, og ved hvordan du har det, lider selv af bækkenløsning, da ikke helt i samme grad, men jeg har haft god virkning af, at være i svømmehallen, og bare ligge og flyde rundt i vandet, og slappe af. jeg har fået lov til, at tage lidt smertestillende inden jeg går i seng, så jeg kan få ro nogle timer til, at sove i. Jeg hviler mig mange gange i løbet af dagen. Har du ikke et familiemedlem, der kan komme og hjælpe dig, med dine børn og det praktiske, så du kan få lidt fred og ro. Men den sidste måned er hård, at komme igennem. og er kommet igennem, men har også haft mange dage, hvor jeg mest har haft lyst til at tude, fordi jeg ikke kunne mere, og håbet på at min lille pige ville komme ud i uge 37. men næh nej nu er jeg i 40+2, så jeg håber, at fødslen snart går igang, ellers vil jeg bede min jordmor om igang sættelse, hvis hun ikke er kommet inden tirsdag, også pga. bækkenløsningen, og min ryg som jeg blev operaret i, i september sidste år.
op med humøret og tænk positive tanker, og vent til uge 37,
for de vil tage din lille pige ud der. Ved det rigtig hårdt, men hold ud, du kan se en ende på det. Og jeg er sikker på, at din mand godt, ved at det er nu, han skal være der for dig. Min kommer hjem kl. 18.30, og så skal han lave mad og andre huslige pligter. Jeg gør hvad jeg kan, prøver at gøre noget, af maden klar, så han bare skal tilberede det, når han komme hjem, og han tager gerne vasketøjet ned, så kan jeg side ned og ligge det sammen, for jeg kan ikke holde til, at stå på benene i mere end 10 min. af gangen. og min store pige, er blevet bedt om, at hjælpe til. Og lav evt. legeaftaler til børnene, så de måske kan lege hos nogle kammerater, nogle timer, så du ikke skal have så stor skyldfølelse over for din mand og børn.
sender dig en kæmpe krammer
op med humøret og hold ud