Hansen97 skriver:
Altså smerter eller ikke smerter.. jeg syntes jeg har hørt om rigtig mange 3. gangs fødende som bare ikke kan vente den sidste tid af...
Og jeg tænker hver gang, slap nu af, de skal nok komme...
Jeg forstår godt TS har ondt og hun har sikkert mere ondt end dem der normalt har bækkenløsning (mig inkl.), men det handler jo også om ens tanker og indstilling, nu har du udholdt det i 8 mdr (hvis det var fra starten) så de 25 dage fra eller til må du også kunne udholde...
Med en grov sammenligning så er det vel ligesom at man længes endnu mere efter sin ferie jo tættere man er på... det samme gælder fødselen.. med eller uden smerter..
prøver overhovedet ikke på at forklejne dine smerter eller din situation

Kan fuld godt forstå hvad du mener, og selvfølgelig har jeg svært ved at vente, men sådan har det også været de andre gange....
Denne gang er det bare det at skulle slippe, eller i hvert fald forminske smerterne som fylder mest.... Ikke så meget det endelig at skulle mødes med vores lille vidunder, det kommer nok først når jeg får veer.... Det andet fylder utrolig meget lige nu, og taget desværre bare glædden ved det at hun snart kommer.....
Jeg kan fuld ud godt forstå dem der tænker nu har jeg holdt så længe også kan jeg også holde 25 dage mere... Men er bare lettere sagt end gjort, og bliver jo ik beder af hun bliver større og større.....
Men nu skal jeg nok sagt til samtale på mandag og scanning, også tager vi den derfra......
Anmeld