Hvem skal eller har..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juli 2011

TaAsJu

Da jeg blev gift var det min dejlige far der gav mig væk.. Havde aldrig haft andre i tankerne!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2011

Wimmie

Anonym skriver:

ført dig op ad krkegulvet? Begrund gerne jeres svar

Er selv MEGET i tvivl om hvem der skal have den ære når det bliver min tur

Min stedfar førte mig op af "kirkegulvet" (udendørs) - det var helt naturligt for mig da jeg ikke har kontakt til min bio. far og min stedfar har været i mig liv siden jeg var 3 år

Sidste år adopterede han mig, så jeg burde jo egl. bare sige "far"

Anmeld

11. juli 2011

Fenja09

Når jeg en dag skal giftes vil jeg gerne at min mor følger mig op - det er hende der har været der dag ud og dag ind fra den dag jeg blev født, trods det at jeg kender min far. Kunne slet ikke forestille mig en anden end hende. Skulle hun ikke være her til den tid, går jeg selv op.

/Fenja

Anmeld

11. juli 2011

Tvillingemor80

skal giftes lørdag og det bliver mooooarrr for far er død

Anmeld

11. juli 2011

LinLin

Det ville nok være min lillebror. Min far døde da jeg var 9 år og min bedstefar - som ville have været "2. valg" er desværre også død...

Anmeld

11. juli 2011

Billemyre

Jeg har stemt min far.. Godt nok var det ikke op ad et kirkegulv, men ned ad en græssti i mine forældres have 

Anmeld

11. juli 2011

Wimmie

Vil lige som en lille bonus smide dette billede ind af mig og min stedfar fra min bryllupsdag - jeg  det billede

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

11. juli 2011

Anonym trådstarter

Wimmie skriver:

Vil lige som en lille bonus smide dette billede ind af mig og min stedfar fra min bryllupsdag - jeg  det billede

Skøøøønt billede! Hvor er du smuk!

Anmeld

11. juli 2011

Thalia

Min mand og jeg fulgtes ind i kirken.

Almindeligvis ville min far skulle følge mig, men da han døde i 2000, ville mit andet valg have været at min ældste søn Tobias skulle følge mig ind i kirken. Tobias døde af kræft i 2007 og uden ham begyndte det bare at føles sært og desperat at blive ved med at bevæge sig ned ad listen.

Da vi mødtes med præsten snakkede vi om det, og ret hurtigt blev vi klar over at det mest rigtige for os var at følges ind i kirken. Ikke mindst fordi vi i årene op til vores bryllup havde været igennem mere medgang og modgang end de fleste oplever i et helt liv.  - Og i præstens øjne handlede vores vielse derfor ikke om at vi skulle starte et ægteskab, vi skulle bare gøre det officielt for alle andre at vi gerne vil være sammen altid.

Anmeld

11. juli 2011

Wimmie

Anonym skriver:

Skøøøønt billede! Hvor er du smuk!

Tak skal du have

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.