Hvem skal eller har..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juli 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Min far førte mig op af gulvet, da jeg blev gift

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2011

Fru Aagaard

Da vi blev gift, fik min far den ære, at føre mig op

Anmeld

12. juli 2011

maria87

må ens storesøster gerne gøre det ???

Anmeld

12. juli 2011

muzen

det skal min morfar. han er det bedste i verden og eftersom min far er død og jeg ikke har nogen stedfar skal min morfar, nu er det bare sådan at vi ikke har planlagt noget bryllup og han er ved at være en gammel mand, så jeg ved ikke om han når det :-S

men ellers så skal min søn  :-D

Anmeld

12. juli 2011

Muhmi

maria87 skriver:

Det tror jeg da godt... Tror alle må gøre det, det kommer jo an på hvad det betyder for én selv, tænker jeg

Anmeld

12. juli 2011

celkt

hehe... nu skal jeg aldrig 'op ad kirkegulvet'...

men hvis jeg endelig skulle ville jeg vælge at gå selv...

Anmeld

12. juli 2011

hekran

Min mand og jeg valgte at følges ad op ad kirkegulvet. Det var den helt rigtige beslutning. Vi er voksne mennesker og det var vores beslutning at blive gift. Vi havde været sammen i nogle år og syntes vi ville gøre det sammen for at markere vores fælles beslutning om at blive gift 

Så nej, han så mig ikke komme gående ad kirkegulvet, men han og hans kammerat, der var chauffør kom og hentede mig og min veninde i huset. Det var DØDromantisk og privat. Vi hyggede rigtig meget på vej til kirken og det hjalp meget på nerverne, at vi var sammen om det! Det var fantastisk!

Anmeld

12. juli 2011

hekran

maria87 skriver:

Jeg har været til bryllup hvor storesøsteren førte op pga stridigheder med faren, der ikke var blevet inviteret til bryllup

Anmeld

12. juli 2011

hekran

Thalia skriver:

Min mand og jeg fulgtes ind i kirken.

Almindeligvis ville min far skulle følge mig, men da han døde i 2000, ville mit andet valg have været at min ældste søn Tobias skulle følge mig ind i kirken. Tobias døde af kræft i 2007 og uden ham begyndte det bare at føles sært og desperat at blive ved med at bevæge sig ned ad listen.

Da vi mødtes med præsten snakkede vi om det, og ret hurtigt blev vi klar over at det mest rigtige for os var at følges ind i kirken. Ikke mindst fordi vi i årene op til vores bryllup havde været igennem mere medgang og modgang end de fleste oplever i et helt liv.  - Og i præstens øjne handlede vores vielse derfor ikke om at vi skulle starte et ægteskab, vi skulle bare gøre det officielt for alle andre at vi gerne vil være sammen altid.

Ligesom os  Dog var vores mere medgang-modgang-agtigt end bare noget officielt!

Anmeld

12. juli 2011

Corn

Min far, fordi det har han altid fortalt min søster og jeg om, at det ville være en af hans livs største oplevelser, og da min søster er muslim, så ville min mand og jeg gerne give ham dem oplevelse.

Min genbo skal giftes til august, og det er hendes bedste ven der skal følge hende op.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.