Hvem skal eller har..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juli 2011

>>Carina<<

Min far skal føre mig op og så skal min søn på knap 3 til den tid, gå med op sammen med brudepigerne. Min datter på knap 1 til den tid, ska enten være hos min mor eller bæres af en af brudepigerne (nok hendes storesøster på knap 15)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2011

millesofie

har stemt blankt da jeg ikke er i de tanker/drømme lige nu

men blev nys

jeg ville aldrig give min far lov da han er en fordrukken stofmisbruger og har desværre ikke andre mænd i min farmilie, så for mit vedkomne måtte det jo blive en svigerfar eller lign

Anmeld

12. juli 2011

Thalia

Marita skriver:

Ligesom os  Dog var vores mere medgang-modgang-agtigt end bare noget officielt!

Det var vores selvfølgeligt også på sin vis. Præsten var bare meget direkte omkring at han ikke ville give sig til at tale til os om hvordan man i et ægteskab står sammen i medgang og modgang - for det havde vi ligesom allerede mere erfaring i end de fleste andre mennesker.

Anmeld

12. juli 2011

Rosa

Jeg gik selv! Uhuuuu - independent woman! 

Anmeld

12. juli 2011

Rosa

maria87 skriver:

må ens storesøster gerne gøre det ???

Ja, min mor førte en af sine småsøstre op. 

Anmeld

12. juli 2011

Femøre

Ku ikke forestille mig andre end min far!

Har altid været, og vil altid være fars pige! Og han var pavestolt da han fik lov til det da vi blev gift.

Han var ved at blive lidt nervøs til vores første datters barnedåb, det holdt vi nemlig en lørdag. Han var bange for, at vi havde arrangeret et "surprise-bryllup" samtidig, så han ikke kunne få lov. Jeg er hans eneste datter, og jeg skal kun giftes en gang, så han rystede lige lidt i bukserne.

Stod jeg i situationen at han ikke havde kunnet gøre det, så ville jeg først have spurgt min morfar, og derefter min storebror. Respekt hvis du vil have din mor til det, jeg er nok bare traditionel og synes det er et mande-job.

Anmeld

12. juli 2011

chael

Anonym skriver:

ført dig op ad krkegulvet? Begrund gerne jeres svar

Er selv MEGET i tvivl om hvem der skal have den ære når det bliver min tur

Her er det min elskede storebror der skal fører mig op. Har ikke en far og havde han været her, skulle det stadig være min bror!!

Det har jeg ALTID vidst at det skulle være ham, der skulle give sin lillesøster bort

*Camilla 28+6

Anmeld

12. juli 2011

Lisbeth1985

Det gjorde min far 

Anmeld

12. juli 2011

nynne-l

min svigerfar han har været som en far få mig

har en far men har ikke set ham i mange år så det ville være lidt dumt.

har også en papfar som har følt min søster op, og kan ikke svar på hvorfor jeg ikke vil have ham, vil bare heller have min svigerfar.

Anmeld

12. juli 2011

mybaby-girl

Når jeg engang skal giftes, vil jeg gerne have min far til det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.