Hvem skal eller har..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juli 2011

baby012

Det skal min far når den tid kommer  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2011

Maemi

for emnet. 
Jeg har selv gået med tanker om når min dag engang kommer..
Jeg kender nemlig ikke min far, og skal derfor finde på noget andet. Så følger lige lidt med for sjov

Anmeld

11. juli 2011

Majobitten

Helt klart min dejlige far. Desværre er han meget syg. Så hvis min kæreste ikke snart tager sig sammen og min far ikke længere er her, bliver det lillebror. Det er næsten også ligeså godt, men min far bliver her.

Anmeld

11. juli 2011

twinny

Både min far og plejefar er her ikk mere..

Så det skal være min morfar eller onkel...

Anmeld

11. juli 2011

cnmigo

Stemte blankt - vi lavede en surpriceting på Rådhuset

Anmeld

11. juli 2011

Anonym trådstarter

Tak for alle svar! Skønt at høre og se hvordan det ser ud i det danske land

Jeg har selv overvejet min mor da jeg ikke kan beslutte hvem af de 4 mænd jeg har i tankerne det skal være.. Hun har stået det i alt jeg har været igennem, så tænker lidt det måske skal være hende, men så igen... Kan hun holde til det eller kommer hun til at kravle op ad gulvet ved min side? Ej, jeg er virkelig meget i tvivl!

Vil jo helst ikke skuffe nogen Selvom det jo er min storedag og min beslutning alene..

Anmeld

11. juli 2011

Anonym trådstarter

cnmigo skriver:

Stemte blankt - vi lavede en surpriceting på Rådhuset

Haha hvor godt:p

Tror hvis vi havde valgt rådhuset at jeg ville have gået alene, men nu skal det være kirkebryllup, så vil jeg gerne gå med en Og kæresten vil stå og se jeg kommer ind, så det må jeg jo accepteret

Anmeld

11. juli 2011

FrkT

Det skal den eneste far jeg nogensinde har haft, nemlig min 100% rigtige far (biologiske).

Skulle der ske noget drastisk, og min far pludselig ikke var her, så tror jeg ikke jeg ville føres op af nogen. For mig er det eneste rigtige bare at blive ført op af sin far, hvad end det er bio, adoptiv, pap, sted eller plejefar. Ville føle det underligt, hvis det var min mor der skulle føre mig op.... synes bare det er en mands opgave, ikke en kvindes. Og kan lige tilføje at jeg ikke har nogen brødre, for så var det måske også en mulighed, men det finder jeg aldrig ud af 

Anmeld

11. juli 2011

svanen73

Min far lever ik længere...skal jeg giftes tænker jeg at gå selv eller vi går sammen op...jeg er ik så meget for traditioner...

Anmeld

11. juli 2011

Hvem?

Ingen anden end min PAPSI

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.