Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
ført dig op ad krkegulvet? Begrund gerne jeres svar
Er selv MEGET i tvivl om hvem der skal have den ære når det bliver min tur
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: ført dig op ad krkegulvet? Begrund gerne jeres svar Er selv MEGET i tvivl om hvem der skal have den ære når det bliver min tur
Det var min storebror der førte mig, da min far er død, havde han levet havde det været ham.
Har stemt andet - min svigerfar
Skal giftes d. 30/7 (om 2½ uge ) og det er en selvfølge for mig at det er min far der skal føre mig op
min far
jeg er så heldig at jeg ikke har nogle sted- så der var ikke så meget tvivl. min mor havde min lille dreng og sådan var det.
Når jeg engang skal giftes, skal det være min plejefar som skal følge mig op gulvet...
Stemte andre..
Jeg har stemt min stedfar ..Det bliver ham når den dag kommer Min rigtige far ser jeg næsten ikk.Hvis min stedfar ikk er her (7-9-13) så tænker jeg min storebror og ellers svigerfar.
Min mor
Har et virkelig tæt forhold til både min far og stedfar, så jeg vil ikke kunne vælge mellem dem, så tager jeg da bare den bedste i verden - MOAR!!
Er ikke gift endnu. Men når den dag kommer, er det min papfar der skal. Min far døde da jeg var 11, og min mor mødte så min papfar 2 år efter, og de har så været sammen i 16 år. Så han har fulgt mig i tykt og tyndt.
Den dag jeg skal giftes bliver det min bror der skal føre mig op, da min far er død.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128