Lunae skriver:
Nu er det sådan at jeg med 100 procent sikkerhed vil føre genet videre til mine kommende børn! Det er jeg vildt ked af, men jeg er kommet frem til, at jeg skal have flere børn, trods genfejlen!
Tænk på alle de børn der fødes med sukkersyge og andre arveligt sygdomme - skulle de så også sorteres fra?
Jeg ville ikke blive testet, hvis jeg var dig! Det er jo ikke sikkert, at det får komsekvenser for barnet! Og selvom det lyder hårdt, så er der jo en årsag til ens dødsdag, om det så er kræft, genfejl, trakfikuheld eller andet, det vil tiden jo vise!
ej jeg kan sku ikke.. Jeg kan sku ikke få det fjernet..

- Jeg tør end ikke få det testet til den tid. Og hvorfor skulle jeg også det. Kæresten og hans brødre har da levet indtil nu. Uvidende...
De har alle levet fint.. Uvidende. Men også uden bekymringerne (de ved de kan bære genet, det har bare ikke været nødvendigt for dem at blive testet, fordi det er så sent i livet den "springer ud")
Men igen. vi er 2 om at bestemme.
Synes det er fint du vil have flere børn. Og når du videregiver genet til alle, jamen så er der jo ikke så meget at rafle om.

HAr altid sagt: Døden skal have en årsag. Hvad end det er rygning, kræft, ulykke, anden sygdom..
Anmeld