Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg var 26 og min kæreste 25. Vi havde været sammen i 3½ år på det tidspunkt og jeg var ved at gå til af skruk-hed. Der var tre af mine veninder som lige havde fået børn. Så jeg var glad da han ENDELIG sagde at vi kunne gå i gang med PB
Det tog ca 4 mdr og en MA undervejs før jeg havde den lille spire i mavsen som skulle blive vores datter Jeg var 27 da jeg fødte.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
pastry26 skriver: Ja, nogengange skal der bare lidt overtagelse til.. jeg måtte da også servere tanken for min kæreste, dels fordi han er yngre end mig og da vi mødte hinanden var han et HELT andet sted og dels fordi det kom bag på mig at jeg havde sådan en pludselig følelse af "skruk-hed"..
Ja, nogengange skal der bare lidt overtagelse til.. jeg måtte da også servere tanken for min kæreste, dels fordi han er yngre end mig og da vi mødte hinanden var han et HELT andet sted og dels fordi det kom bag på mig at jeg havde sådan en pludselig følelse af "skruk-hed"..
Ja heldigvis virkede det da til sidst
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128