Hvor gamle var I?? (planlagde graviditet)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juli 2011

Nalle

pastry26 skriver:

Det var godt nok tidligt!!  jeg var slet slet ikke moden nok til at få barn da jeg var 16, gik mere op i de 3 bumser jeg altid havde i panden og drengene fra min paraell klasse  Men alt respekt til dig, for at føre tingene ud i livet og gennemfører dem! Det er sgu stærkt.. og så har du måske en chance for at opleve oldebørn..

Ja, mine børn har også stadig en tipoldefar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2011

IngenKoPåIsen

17 og min kæreste var vel 21.. Vi havde været kærester i 2½ år.. Min datter kom til verden da jeg var 18

Anmeld

9. juli 2011

sofiell89

Jeg er 21 og min kæreste er 33år.. Vi har været sammen i 4½ år, boet sammen i 4.. Jeg har været klar de sidste 3 år, men har haft en del SA'er.. Han har en datter på 11år fra tidligere forhold.
Projekt baby blev stille og roligt startet i september '10 med p-pille stop. Men "rigtige" projekt baby, gik igang i juni '11..

Anmeld

9. juli 2011

pastry26

sofiell89 skriver:

Jeg er 21 og min kæreste er 33år.. Vi har været sammen i 4½ år, boet sammen i 4.. Jeg har været klar de sidste 3 år, men har haft en del SA'er.. Han har en datter på 11år fra tidligere forhold.
Projekt baby blev stille og roligt startet i september '10 med p-pille stop. Men "rigtige" projekt baby, gik igang i juni '11..

Jamen held og lykke til dig så! Du har måske snart testdag??

Jeg  for dig.

Anmeld

9. juli 2011

sofiell89

pastry26 skriver:

Jamen held og lykke til dig så! Du har måske snart testdag??

Jeg  for dig.

Ja i næste weekend... Tror jeg.. Måske venter jeg nogle dage for at se om der sker noget..
De andre gange jeg har testet positivt, kommer rødby indenfor 5 dage

Anmeld

9. juli 2011

pastry26

sofiell89 skriver:

Ja i næste weekend... Tror jeg.. Måske venter jeg nogle dage for at se om der sker noget..
De andre gange jeg har testet positivt, kommer rødby indenfor 5 dage

Åh hvor frustrerende!!!

Anmeld

9. juli 2011

NJN

Vi har endnu ikke planlagt at begynde på projekt baby, sådan som at man tæller dage o.s.v... Dog bruger vi ikke beskyttelse.

Vi starter det rigtige projekt baby okt 2012, hvis ikke der er sket noget inden da.. grunden til det er, at vi begge starter skole til august..

Jeg er 18 og min kæreste er 23.. Og vi føler os begge klar, og skal nok få vores uddannelse med eller uden børn, og derfor har vi valgt som vi har gjort. 

Anmeld

9. juli 2011

sofiell89

pastry26 skriver:

Åh hvor frustrerende!!!

Rigtig Meget ja, og man bliver så frustreret og ked af det hver gang..
Sidste gang kom min svoger hen og sagde tillykke til mig.. Jeg gloede åndsvagt på ham, og anede ikke hvad han sagde det for.. Dagen efter testede jeg positivt - 3 dage efter var den gal igen..

Håber jeg kan beholde bare en enkelt gang

Anmeld

9. juli 2011

Frk-Lotusblomst

Jeg er 21, manden 24. Vi har lige smidt p-pillerne d. 30. juni og begynder for alvor PB til sep/okt.

Vi har været sammen i 5,5 år, boet sammen i 5 år og 2 måneder. Jeg flyttede ind hos ham da han faldt ned fra et tag. :O
Vi har boet i eget hus de sidste 2 år, vi har en solid økonomi, han er færdiguddannet, jeg er under udd. og vi vil have børn under denne udd. Så nu er tiden der bare. - Vi har altid vist vi skulle være unge forældre.

Anmeld

9. juli 2011

millesofie

23

troede ikke jeg kunne blive gravid så var gennem en del undesøgelser og endte med at beslutte at prøve at blive gravid 2 dage efter jeg fyldte 24 testede jeg positivt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.