Hvor gamle var I?? (planlagde graviditet)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.993 visninger
43 svar
0 synes godt om
9. juli 2011

pastry26

Hej Alle I skønne kvinder herinde på baby.dk!!

Jeg ved ikke om jeg opretter denne tråd det rigtige sted, men here goes..

Hvor gamle var I da i begyndte at planlægge jeres graviditet? og hvorfor var det netop på det tidspunkt af Jeres liv??

Nysgerrig Pastry

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2011

morethanperfect

pastry26 skriver:

Hvor gamle var I da i begyndte at planlægge jeres graviditet? og hvorfor var det netop på det tidspunkt af Jeres liv??

Nysgerrig Pastry

Vi var begge 19 .. Blev forældre da vi blev 20

Vi vil have børn før udd. fordi , ja , sådan har det bare altid været hos os begge

Anmeld

9. juli 2011

Filippa & Liva

her begyndte vi projekt baby da jeg var 21 og min mand 28, vi er så 22 og 29 når lillepigen kommer ... 

Anmeld

9. juli 2011

Muffinmus

23, vi havde boet sammen et stykke tid, havde været kærester siden i 3 år, var ved at finde hus sammen og havde begge to fast job:-)så er tiden jo god til lige topn pb ikke?:-)

Men vi fik først vores søn 2007, så en lang kamp:-)

Anmeld

9. juli 2011

PernilleogDennis

Her var vi begge 21 da vi valgte at nu skulle det være, og jeg når lige at blive 22 inden bebs kommer, det samme gør han

Anmeld

9. juli 2011

Mutti2B

Min ex og jeg prøvede at blive gravide da jeg var 28 og han 29. Men endte med at gå fra hinanden inden det lykkedes.

Jeg startede så i behandling som single sidste år da jeg var 33, og er stadig ikke blevet gravid.

Anmeld

9. juli 2011

Clisolka

pastry26 skriver:

Nysgerrig Pastry

Jeg var 31 da vi planlagde projekt baby  Jeg var netop fyldt 32, da Isabella kom  Det var den perfekte alder for mit vedkommende 

Anmeld

9. juli 2011

MelikkazMoar

pastry26 skriver:

Nysgerrig Pastry

Jeg har altid sagt og vidst at jeg ville være mor som 18årig.. men desværre trak min uddannelse lidt ud.. men jeg nåede det som 19årig.. blev 19 i januar og fødte min prinsesse i maj

og daniel (min kæreste) og jeg fjernede p-pillerne efter vi havde været sammen 1 måned.. fordi vi bare vidste det skulle være sådan og så gik der 8 måneder så var jeg gravid

Anmeld

9. juli 2011

rogerrasch

jeg er 23 og min kæreste er 27 jeg venter barn nr 1 nu som også var planlagt, vi planlagde det fordi vi gerne ville gå videre til næste niveau med at stifte en familie nu også fordi vi godt vil være unge forældre da vi føler man har mere overskud som ung 

Anmeld

9. juli 2011

Happiness

Da vi gik i gang med at lave baby var vi begge 27. Og er begge 28 nu, og baby kommer indenfor de næste 2 uger

Vi havde kendt hinanden i 3 år og boet sammen i 2 før vi startede.

For os var det vigtigt at vi kendte hinandens sider, på godt og ondt

Vi ville ikke kaste os ud i noget, før vi begge var HELT klar. Jeg var klar et år eller 2 før manden Men han skulle også lige være klar. Så vi ventede for hans skyld.

Det er jeg så glad for. For han er som et lille barn der glæder sig til juleaften nu Og er bare så klar til det. Selv om han er bekymret for om han kan finde ud af det Men det er jeg ret sikker på han kan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.