Hvor gamle var I?? (planlagde graviditet)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juli 2011

jeanett 26

Er 26

Har 3 børn på 1, 2 og 3 år Venter nummer 4 til januar

Første gang vi var sammen blev jeg gravid, alt føles så godt fra starten af så vi valgte at beholde det.

Og så er der ellers sket lidt på de 4 år vi har været sammen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2011

MaybeBaby

Min kæreste var nærmest skruk fra vi mødtes, men vi var begge enige om, at der skulle være nogle rammer i orden først: bolig med rigelig plads og have (vi købte hus sidste marts) økonomien skulle være sikker (vi har begge fast arbejde) og så ville jeg være sikker på, at det ikke kun var mig, der stod op om natten, så jeg ville have en prøve-baby, så vi fik den dejligste hund sidste september og det viste sig så, at manden var mindst lige så meget med i opdragelsen og tis-optørring, så november smed jeg pillerne og stod med 2 streger start januar har termin om 10 uger, og vi får en meget ønsket og meget planlagt lille dreng og det har jeg det bedst med. Vi har været sammen i 5 år og er begge 27

Anmeld

9. juli 2011

pastry26

Wow, rigtig mange forskellige grundlag og aldre!! Jeg er 30 og har aldrig rigtig haft lysten til at få børn, før jeg mødte min kæreste!!

Er stadig lidt overvældet af de følelser og at det er der jeg er nået til i mit liv..

Spændende at høre om Jeres beretninger/årsager

Anmeld

9. juli 2011

pastry26

Det er da vist det man kan kalde en rigtig solstråle historie!! Hold da op.. det lyder dejligt!

MaybeBaby skriver:

Min kæreste var nærmest skruk fra vi mødtes, men vi var begge enige om, at der skulle være nogle rammer i orden først: bolig med rigelig plads og have (vi købte hus sidste marts) økonomien skulle være sikker (vi har begge fast arbejde) og så ville jeg være sikker på, at det ikke kun var mig, der stod op om natten, så jeg ville have en prøve-baby, så vi fik den dejligste hund sidste september og det viste sig så, at manden var mindst lige så meget med i opdragelsen og tis-optørring, så november smed jeg pillerne og stod med 2 streger start januar har termin om 10 uger, og vi får en meget ønsket og meget planlagt lille dreng og det har jeg det bedst med. Vi har været sammen i 5 år og er begge 27

Anmeld

9. juli 2011

Meliora

Vi planlægger at starte behandling næste efterår (vi skal have lavet ICSI) og til den tid er jeg 26 og min kæreste 28

Anmeld

9. juli 2011

Lone Jakobsen

savner lidt muligheden for at svare ano i denne tråd

Anmeld

9. juli 2011

MaybeBaby

pastry26 skriver:

Det er da vist det man kan kalde en rigtig solstråle historie!! Hold da op.. det lyder dejligt!

Ja, vi har været så heldige med mange ting, der er gået lige efter vores hoveder - det stopper dog nok når der kommer en lille vildbasse ud og jeg var lige som dig. Jeg kunne godt se det søde i babyer, men at skulle gave en selv? Ej, vel?! Men så kom den rigtige mand ind i mit liv, og vupti så fangede jeg mig selv i at kigge misundeligt på andres flotte maver! sjovt som livet driller én

Anmeld

9. juli 2011

pastry26

Ja, livet er noget underligt noget  Først brugte man år og penge på IKKE at blive gravid og nu kan det kun gå for langsomt.. hehe

Anmeld

9. juli 2011

B&J

Vi blev enige om da jeg var 22 at nu skulle vi smide p-pillerne, 3mdr efter var vi gravide tro vi havde store øjne fordi det gik jo stærkt men hold op hvor fantastisk

Anmeld

9. juli 2011

M&M's Mor

Her var manden stort set klar til projekt baby med det samme vi begyndte på kæresteriet men jeg var igang med udd. og ville have den færdig først og så skete der en masse privat som gjorde at vi ikke gik i gang med det samme jeg var færdig med udd. så vi startede først rigtig på projekt baby et par mdr før jeg blev 25 og han 29 men stod først med bebs i armene en uge før jeg blev 27 og han 31...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.