Jeg havde prøvet at overtale min kæreste længe på alle mulige måder. Og sagt at for det første var der 9 måneders ventetid, samtidig med at vi jo nok skulle prøve nogle måneder inden det lykkedes.
Så i julen efter en julefrokost,
sagde jeg for sjovt til min lillebror, mens min kæreste var der. At vi jo skulle igang med at lave en baby efter nytår.
Min lillebror spurgte om det var rigtigt, og sagde så at det måtte han så spørge min kæreste om, for jeg ville da lige se hvad han sagde til det.
Så sagde min kæreste ja, den var god nok (Vi havde ikke aftalt det, jeg havde kun "plaget" ham)
Jeg rejste mig op fra sofaen hvor jeg lå med lidt hovedpine, for jeg troede han tog pis på mig. Men hjertebanken fik jeg godt nok ved hans svar, for kunne alligevel se, at det ikke var for sjovt.
Spurgte om han mente det, og ja mindsandten, det gjorde han. Jeg var helt oppe at køre, glemte alt om hovedpine.
Så sagde jeg, at så kunne jeg jo stoppe med p pillerne når jeg var færdig med den bliserpakning jeg var igang med. Han skulle så lige høre hvornår det var.
D. 16 Januar skulle jeg spise den sidste p pille, og der efter have min mens, og det var ok med ham. Så pludselig var der en dag for projekt baby start.
Han havde fået et par snaps eller to, så tænkte jeg skulle lige høre ham dagen efter for at være helt sikker på at det ikke bare var snak fra en let beruset kæreste.
Da vi kom i seng kunne jeg ikke sove, jeg havde hjertebanken og en million tanker i hovedet. Han havde sagt ja, mente han det nu også om morgenen ? Jeg skulle forhåenlig inden for overskuelig fremtid være mor. Mor mor mor, det ord kørte rundt i mit hoved.
Da vi stod op dagen efter, havde jeg hjertebanken, for nu skulle han konfronteres, mente han det ?
Ja han mente det og jeg var så lykkelig.
Projekt baby var skudt igang. Nu venter vi bare på en lille spire i maven 

Denne måned er 6. forsøg