Single mødre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juli 2011

dorthemus

Camillakn skriver:

Det siger jeg bestemt ikke, det er stort set umuligt den dag i dag at finde en kæreste uden at det på et eller andet tidspunkt går i stykker.

Men så synes jeg ærligt talt, at det er meget provokerende sagt at man bare skal op på hesten igen når du selv anerkender at det er svært 

Tro mig, jeg har siddet på mange heste før jeg i en alder af 38 år sagde stop og valgte donormåden.

Sådan en tråd som den her popper fra tid til anden op her på Baby og det er tankevækkende altid fra kvinder der sidder i kernefamilien selv.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2011

Camillakn

dorthemus skriver:

Men så synes jeg ærligt talt, at det er meget provokerende sagt at man bare skal op på hesten igen når du selv anerkender at det er svært 

Tro mig, jeg har siddet på mange heste før jeg i en alder af 38 år sagde stop og valgte donormåden.

Sådan en tråd som den her popper fra tid til anden op her på Baby og det er tankevækkende altid fra kvinder der sidder i kernefamilien selv.

Men det er svært for mig at se at muligheden ikke her budt sig at få børn med en mand når du som sagt siger du har været på mange heste..

Nå jamen det er jo min mening til det, om jeg er i kernefamilie eller ej.

Anmeld

5. juli 2011

De3Guldklumper

Camillakn skriver:

Jeg kunne ikke lade værre. Vi har lige set Danmark ifølge bubber om Det at donere sæd, modtage donor sæd og være et donor barn.

Hvad er jeres helt ÆRLIGE mening omkring det?
Skal singler have lov til at få et donorbarn?

Min 100% ærlige mening:

Nej, jeg syntes det er fedt at muligheden er der for par. Men syntes det er egoistisk at man som single vælger at få sig et barn på den måde. For det kan umuligt gavne barnet ikke at kende sin far.

Jeg forstår så slet ikke at når man har DRØMMEN om far, mor og børn at man ikke kan sætte sig ind i og unde dem der ikke har drømmen også ønsker sig den halve drøm og dermed synes det er super fedt at muligheden er der for dem

Anmeld

5. juli 2011

dorthemus

Camillakn skriver:

Men det er svært for mig at se at muligheden ikke her budt sig at få børn med en mand når du som sagt siger du har været på mange heste..

Nu skal der jo som bekendt være to til en tango...men nok om det. Har ikke behov for at retfærdiggøre eller forklare mig selv.

Anmeld

5. juli 2011

K&S

Camillakn skriver:

Så hellere få barn med en mand, man ikke ønsker at være sammen med på længere sigt end at få barn ved hjælp af donorsæd?!?

Det forstår jeg slet slet ikke...!

Anmeld

5. juli 2011

Camillakn

K&S skriver:

Så hellere få barn med en mand, man ikke ønsker at være sammen med på længere sigt end at få barn ved hjælp af donorsæd?!?

Det forstår jeg slet slet ikke...!

Det har jeg bestemt ik sagt noget om at man skal få barn med en man ike elsker eller noget i den stil. Men jeg ville ikke indlede et forhold til en person hvis jeg ikke så en fremtid i det.

Anmeld

5. juli 2011

Mick

Nu jeg jo mand, så det kunne jo være sjovt at vende det lidt om. Hvis jeg er single når jeg bliver 35 og gern vil ha flere børn. Så burde jeg vel bare kunne ta en rugemor eller hvordan ?

Jeg må indrømme at min kæde hopper lidt af, når en single kvinde kan få et barn uden en partner. Når et bøssepar har så svært ved at få børn.

Det er sådan set lige mit synspunkt fra den mandlig side ;-)

Anmeld

5. juli 2011

Camillakn

Pylle3 skriver:

Jeg forstår så slet ikke at når man har DRØMMEN om far, mor og børn at man ikke kan sætte sig ind i og unde dem der ikke har drømmen også ønsker sig den halve drøm og dermed synes det er super fedt at muligheden er der for dem

Se det er der den knækker ! Det kan jeg ikke forstå kvinden der ikke ønsker sig en mand eller partner at dele det med.

Tror de fleste der vælger at få et donorbarn inderligt har den drøm om at have en mand og få barnet med. At det så ikke lykkes den er helt klart svær.

Men hvis man vælger single livet med barn bevidst, nej det kan jeg godt nok ikke forstå .

Anmeld

5. juli 2011

K&S

Camillakn skriver:

Det har jeg bestemt ik sagt noget om at man skal få barn med en man ike elsker eller noget i den stil. Men jeg ville ikke indlede et forhold til en person hvis jeg ikke så en fremtid i det.

Så kan man jo også sagtens have haft mange heste, men stadig ingen der var værd at satse på? Skal man så bare afskrive drømme om et barn?

Jeg er lidt nysgerrig - har du selv mand og barn/børn?

Jeg har mand og barn, men kan da stadig godt unde andre, der ikke har fundet drømmemanden at opleve glæden og den helt fantastiske følelse det er at blive mor!

Anmeld

5. juli 2011

De3Guldklumper

Camillakn skriver:

Se det er der den knækker ! Det kan jeg ikke forstå kvinden der ikke ønsker sig en mand eller partner at dele det med.

Tror de fleste der vælger at få et donorbarn inderligt har den drøm om at have en mand og få barnet med. At det så ikke lykkes den er helt klart svær.

Men hvis man vælger single livet med barn bevidst, nej det kan jeg godt nok ikke forstå .

Jeg tror der er noget du helt har misforstået. Der ligger enormt mange tanker og overvejelser bag en graviditet med en donor - det er ikke BARE noget man gør fordi man bevist ønsker sinkelivet med sit barn. Langt de fleste der vælger denne metode ville ØNSKE de havde en partner at dele denne fantatiske begivenhed og oplevelse det er at få et barn. Tiden render, uret tikker og de har ikke alverden med tid til at blive ved med at søge efter prinsen på den hvide hest - og hvorfor skal de så give afkald på det mest fantastiske og dyrebare man kan sætte til verden bare fordi at frøerne der kysset gennem tiden ikke har vist sig at the one and only.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.