Camillakn skriver:
Jeg kunne ikke lade værre. Vi har lige set Danmark ifølge bubber om Det at donere sæd, modtage donor sæd og være et donor barn.
Hvad er jeres helt ÆRLIGE mening omkring det?
Skal singler have lov til at få et donorbarn?
Min 100% ærlige mening:
Nej, jeg syntes det er fedt at muligheden er der for par. Men syntes det er egoistisk at man som single vælger at få sig et barn på den måde. For det kan umuligt gavne barnet ikke at kende sin far.
Puuuha, den tror jeg slet ikke du vil åbne herinde
. Her er vi faktisk nogle stykker der netop har valgt den løsning og jeg kan love dig for at det bestemt ikke er det scenarie vi har gået drømt om.
Hvorfor skal jeg ikke ha lov til at få et barn bare fordi jeg har været uheldig i kærlighed? Hvorfor skal jeg straffes yderligere for ikke at ha fundet manden i mit liv? Tro mig der ligger mange og lange tanker bag sådan en beslutning plus en sorg over at det ikke skulle være kernefamilien.
Det er typisk kvinder der HAR børn der kommer med sådan en udtalelse som du kommer med der. Men hvis du stod i vores situation, så tror jeg nok du ville se anderledes på det. Men tillykke med at du har fået drømmen om et barn opfyldt for jeg kan godt glæde mig over andres lykke og drømme når det lykkedes for dem 
Anmeld