Single mødre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juli 2011

dorthemus

Camillakn skriver:

Det er også rigtig dejligt at hun har fået sig et barn.
Ved det er et følsomt emne jeg har smidt op her, ikke for at støde nogen overhovedet.

Men kan ikke forholde mig til tanken at man er sund og rask men ikke kan lave babyen fordi man ik har en kæreste...
Jamen så må man op på hesten og finde sig en, syntes jo det er synd for barnet ikke at kende sin far ...

Nå ja, at finde sig en livspartner er jo åh så nemt altid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2011

bobbles

Camillakn skriver:

Det er også rigtig dejligt at hun har fået sig et barn.
Ved det er et følsomt emne jeg har smidt op her, ikke for at støde nogen overhovedet.

Men kan ikke forholde mig til tanken at man er sund og rask men ikke kan lave babyen fordi man ik har en kæreste...
Jamen så må man op på hesten og finde sig en, syntes jo det er synd for barnet ikke at kende sin far ...

nu vil jeg så lige sige at hun altså er 35 og hun vil hellere hygge med familien end at have en kæreste, og jeg elsker simpelthen min sviger familie, min svoger og hans kone har 6 børn, så det er en meget børne glad familie..

Anmeld

5. juli 2011

dorthemus

Mutti2B skriver:

Puuuha, den tror jeg slet ikke du vil åbne herinde. Her er vi faktisk nogle stykker der netop har valgt den løsning og jeg kan love dig for at det bestemt ikke er det scenarie vi har gået drømt om.

Hvorfor skal jeg ikke ha lov til at få et barn bare fordi jeg har været uheldig i kærlighed? Hvorfor skal jeg straffes yderligere for ikke at ha fundet manden i mit liv? Tro mig der ligger mange og lange tanker bag sådan en beslutning plus en sorg over at det ikke skulle være kernefamilien.

Det er typisk kvinder der HAR børn der kommer med sådan en udtalelse som du kommer med der. Men hvis du stod i vores situation, så tror jeg nok du ville se anderledes på det. Men tillykke med at du har fået drømmen om et barn opfyldt for jeg kan godt glæde mig over andres lykke og drømme når det lykkedes for dem

Anmeld

5. juli 2011

nvm

Mutti2B skriver:

Puuuha, den tror jeg slet ikke du vil åbne herinde. Her er vi faktisk nogle stykker der netop har valgt den løsning og jeg kan love dig for at det bestemt ikke er det scenarie vi har gået drømt om.

Hvorfor skal jeg ikke ha lov til at få et barn bare fordi jeg har været uheldig i kærlighed? Hvorfor skal jeg straffes yderligere for ikke at ha fundet manden i mit liv? Tro mig der ligger mange og lange tanker bag sådan en beslutning plus en sorg over at det ikke skulle være kernefamilien.

Det er typisk kvinder der HAR børn der kommer med sådan en udtalelse som du kommer med der. Men hvis du stod i vores situation, så tror jeg nok du ville se anderledes på det. Men tillykke med at du har fået drømmen om et barn opfyldt for jeg kan godt glæde mig over andres lykke og drømme når det lykkedes for dem

så enig

Anmeld

5. juli 2011

Camillakn

Mutti2B skriver:

Jeg bliver enormt provokeret når du skriver at så må man op på hesten igen og finde en mand. Det er fandme ikke let tro mig. Jeg har prøvet i maaaange år, og med den alder jeg har nu har jeg valget børn eller mand. Og så vælger jeg dælme børn og så kan jeg lede efter ham bagefter hvis han overhovedet eksisterer!

Det var bestemt ikke min mening at provokere på nogen måde. Så er ked af du tog det sådan.

Anmeld

5. juli 2011

Mutti2B

dorthemus skriver:

Jeg står 100 % inde for min beslutning og kan sagtens se min datter i øjnene når hun kommer og spørger en dag. At andre ikke forstår min beslutning rører mig overhovedet ikke

Dorthe, der har valgt en åben donor for at få mit ønskebarn

Og Runa darling er den lækreste mus EVER

Anmeld

5. juli 2011

K&S

Mutti2B skriver:

Katja, som har fået en skøn søn med sin mand, men som helt sikkert ville overveje muligheden, hvis ikke jeg havde fundet manden i mit liv!

Anmeld

5. juli 2011

dorthemus

Mutti2B skriver:

Og Runa darling er den lækreste mus EVER

Tak

Anmeld

5. juli 2011

Camillakn

dorthemus skriver:

Nå ja, at finde sig en livspartner er jo åh så nemt altid

Det siger jeg bestemt ikke, det er stort set umuligt den dag i dag at finde en kæreste uden at det på et eller andet tidspunkt går i stykker.

Anmeld

5. juli 2011

Mutti2B

Camillakn skriver:

Det var bestemt ikke min mening at provokere på nogen måde. Så er ked af du tog det sådan.

Det er ok

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.