Mavesyre!! :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juli 2011

Steph_Laurits

Mut skriver:

Det er det heller ikke, bryder mig slet ikke om piller, og det er min krop godt klar over

Første gang jeg nogensinde tog min første panodil mod hovedpine, var for ét år siden, da jeg var 20 år. Før det nægtede jeg at røre så stor en pille, prøvede altid at få hovedpinen væk med masser af vand og søvn. Men min krop blev i forvejen dopet mod smerter pga. betændelse i visdomstanden, og så derefter mod smerterne EFTER fjernelsen..Så fik lidt mere mod på at tage en pille mod hovedpine, når det var. Men hader det stadigvæk , gør alt for at undgå piller, haha

Årh, det lyder slet ikke godt . Har det altid været sådan ved ham?

Hold da op
Har det heldigvis okay med piller og kan uden problemer sluge dem, heldigvis

Hvad jeg ved af så ja, må være ubehageligt at have det sådan med piller

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2011

.....

StephanieJ skriver:

Hold da op
Har det heldigvis okay med piller og kan uden problemer sluge dem, heldigvis

Hvad jeg ved af så ja, må være ubehageligt at have det sådan med piller

Årh, gid det var mig

Trist , men kan sagtens følge ham

Anmeld

8. juli 2011

Steph_Laurits

Mut skriver:

Årh, gid det var mig

Trist , men kan sagtens følge ham

Ad, det er kaplser jeg skal "spise", bare jeg tager den fra pakken og i munden, så kan jeg mærke de "klistrer" til mine fingre  Iiiiiiiw!

Anmeld

8. juli 2011

.....

StephanieJ skriver:

Ad, det er kaplser jeg skal "spise", bare jeg tager den fra pakken og i munden, så kan jeg mærke de "klistrer" til mine fingre  Iiiiiiiw!

De der gennemsigtige?

Kapsel piller, giver mig dårlige minder . Prøvede almindelige piller mod min smerte efter fjerndelsen af visdomstanden..men intet hjalp..så fik jeg en reccept af vagt lægen på nogen stærkere piller mod smerter, da det virkelig ikke var til at holde ud og det var de aflange tynde kapsler, og skulle tage 2 af dem og hentede dem om aftenen, hvor jeg tog dem da jeg kom hjem. For det første hjalp de slet ikke mod smerten, og får det andet gjorde de mig skidt tilpas, og var sindsyg svimmel selvom jeg lå ned drejede det hele for mig..skulle på toilet men kunne ikke tisse ..så blev jeg kørt på sygehuset af min kæreste, og fik at vide at min krop nok ikke kunne tåle pillerne og havde fået en slags overdosis, men at det ville gå væk efter et par timer...Dét var godt nok ubehageligt at prøve sådan noget

Fandt så senere ud af at jeg havde fået dry socket i hullet efter fjernelsen, derfor at det gjorde så ondt

Anmeld

8. juli 2011

Steph_Laurits

Mut skriver:

De der gennemsigtige?

Kapsel piller, giver mig dårlige minder . Prøvede almindelige piller mod min smerte efter fjerndelsen af visdomstanden..men intet hjalp..så fik jeg en reccept af vagt lægen på nogen stærkere piller mod smerter, da det virkelig ikke var til at holde ud og det var de aflange tynde kapsler, og skulle tage 2 af dem og hentede dem om aftenen, hvor jeg tog dem da jeg kom hjem. For det første hjalp de slet ikke mod smerten, og får det andet gjorde de mig skidt tilpas, og var sindsyg svimmel selvom jeg lå ned drejede det hele for mig..skulle på toilet men kunne ikke tisse ..så blev jeg kørt på sygehuset af min kæreste, og fik at vide at min krop nok ikke kunne tåle pillerne og havde fået en slags overdosis, men at det ville gå væk efter et par timer...Dét var godt nok ubehageligt at prøve sådan noget

Fandt så senere ud af at jeg havde fået dry socket i hullet efter fjernelsen, derfor at det gjorde så ondt

Nej de er hvide.
Og føj hvor blev jeg skidt af dem, maven snurrede og blev utrolig svimmel og skidt tilpas, så endte med at sove 2 timer på sofaen. Har det nogenlunde ok nu, men kan godt stadig mærke at jeg er lidt rundt på gulvet.
Mega øv at det er blandt de almindelige bivirkninger. Magter jeg da ikke hver dag i en uge!!!

Gad vide om man må tage dem inden man går i seng så man ikke oplever at blive skidt tilpas

De ser sådan ud ca:

Kan da godt forstå du ikke har det så godt med piller med den oplevelse du har haft. Det kan da godt afskrække en.
Det lyder  satme ubehageligt!!
Kan være det er derfor din krop reagerer som den gør når du skal have piller, fordi den frygter en tur lignende igen

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

8. juli 2011

Angelspot

kiwifrugten skriver:

Jeg kæmpede rigtig meget med det, og jeg prøvede meget forskelligt. Jeg syntes at mandler gjorde mit værre. Men mælk hjalp. Og på håndkøb kan du købe ALMINOX de er guld værd de hjalp med det samme. Det er tyggetabletter uden smag. Du kan få dem på tankstationer også :-D Tro mig de hjælper

Anmeld

8. juli 2011

.....

StephanieJ skriver:

Nej de er hvide.
Og føj hvor blev jeg skidt af dem, maven snurrede og blev utrolig svimmel og skidt tilpas, så endte med at sove 2 timer på sofaen. Har det nogenlunde ok nu, men kan godt stadig mærke at jeg er lidt rundt på gulvet.
Mega øv at det er blandt de almindelige bivirkninger. Magter jeg da ikke hver dag i en uge!!!

Gad vide om man må tage dem inden man går i seng så man ikke oplever at blive skidt tilpas

De ser sådan ud ca:

Kan da godt forstå du ikke har det så godt med piller med den oplevelse du har haft. Det kan da godt afskrække en.
Det lyder  satme ubehageligt!!
Kan være det er derfor din krop reagerer som den gør når du skal have piller, fordi den frygter en tur lignende igen

Øv hvor nogen bivirkninger . Og nej det kan man da ikke holde til i en hel uge

Jeg tog mine en halv time inden jeg skulle i seng, og vågnede pga smerten fra visdomstand hullet og fordi mit hovede snurrede rundt...Så tror ikke at det gør nogen forskel

Det ligner de piller jeg tog, dem på billedet..de var bare hvide og tynde.. Jamen jeg har aldrig kunne lide piller overhovedet..men efter episoden reagere min krop kraftigere. Blev mest sur på hende fra apoteket, som siger at det virker rigtig godt mod smerter. Nej de virkede overhovedet ikke mod smerterne, og I STEDET bliver jeg fuldstændig dopet og ender med en tur på sygehuset

Anmeld

8. juli 2011

Steph_Laurits

Mut skriver:

Øv hvor nogen bivirkninger . Og nej det kan man da ikke holde til i en hel uge

Jeg tog mine en halv time inden jeg skulle i seng, og vågnede pga smerten fra visdomstand hullet og fordi mit hovede snurrede rundt...Så tror ikke at det gør nogen forskel

Det ligner de piller jeg tog, dem på billedet..de var bare hvide og tynde.. Jamen jeg har aldrig kunne lide piller overhovedet..men efter episoden reagere min krop kraftigere. Blev mest sur på hende fra apoteket, som siger at det virker rigtig godt mod smerter. Nej de virkede overhovedet ikke mod smerterne, og I STEDET bliver jeg fuldstændig dopet og ender med en tur på sygehuset

De er også hvide dem jeg får, og tror bare de ser "tykke" ud på billedet. Men det ihvert fald lidt alá dem

Ja det er røv med de bivirkninger!!
Prøver at tage den ved sengetid imorgen, for magter ikke at have det sådan hver dag, og da slet ikke når jeg arbejder i en Vuggestue - så skal man gøre være lidt på dupperne

Tror nogen gange at læger og apotekere bare snakker for at snakke!!

Anmeld

8. juli 2011

.....

StephanieJ skriver:

De er også hvide dem jeg får, og tror bare de ser "tykke" ud på billedet. Men det ihvert fald lidt alá dem

Ja det er røv med de bivirkninger!!
Prøver at tage den ved sengetid imorgen, for magter ikke at have det sådan hver dag, og da slet ikke når jeg arbejder i en Vuggestue - så skal man gøre være lidt på dupperne

Tror nogen gange at læger og apotekere bare snakker for at snakke!!

Føj

Ja det er . Nej det er forståeligt..kan være at det er bedre , det går ikke at du er svimmel osv på arbejde

Jaer, men de skal sgu have styr på det..de burde sige at alle ikke kan tåle de stærke smerte piller og så bivirkninger af det

Anmeld

8. juli 2011

Steph_Laurits

Mut skriver:

Føj

Ja det er . Nej det er forståeligt..kan være at det er bedre , det går ikke at du er svimmel osv på arbejde

Jaer, men de skal sgu have styr på det..de burde sige at alle ikke kan tåle de stærke smerte piller og så bivirkninger af det

Ja hellere sige: "Det ved jeg faktisk ikke med sikkerhed" istedet for "Ja ja, dem der - der sker ingenting" og bla bla!!

HADER sælgere, om det er i Føtex, tøjbutik, apotek eller hvad det er - som bare fyrer l*** ud for at sælge, men i virkeligheden ikke ved en bjælde om det produkt de står med!!

Når jeg står i butik og er i tvivl om et produkt og kunden spørger til det, jamen så er jeg da ærlig og siger jeg måske ikke lige ved så meget om det, og så prøver jeg at undersøge det så kunden får ordenligt svar!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.